Vraag

Wat moet ik doen

  • 14 June 2020
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

Badge

Ik ben 13 jaar oud. Ik ben verliefd op een meisje dat ik al twee jaar ken.  We zijn goed bevriend.  Alleen zij is op iemand anders verliefd. Ik vind dat erg lastig, want moet ik haar opgeven of moet ik blijven hopen. Ik snap dat ze niet op mij valt, maar op een sportieve jongen die een atletische bouw heeft. Het lijkt alsof zij zielsverwanten zijn, want als zij verhuisd dan verhuisd hij toevallig ook naar de zelfde plek en dan komen ze ook nog in de zelfde klas.  Vergeleken met hem ben ik een jongen wel aardig is denk ik. 

 

Ik wil haar aanmoedigen om haar hart te volgen, maar dan cijfer ik mijzelf weg.  Wat moet ik doen?


4 reacties

Lastige situaties dit… Ik denk dat je het beste met haar kan blijven afspreken en misschien iets liefer gaan doen. Als je een hoodie aanhebr en zij het koud heeft, trek hem uit en geef hem aan haar. 

Badge

Die situatie komt niet vaak voor, want zij is vaak buiten heeft het bijna nooit koud.  Wat moet ik dan doen als ik iets liefer wil gaan doen?

Veel aandacht geven lijkt me, complimentjes verder weet ik het ook eigenlijk niet xD

Badge

Oke, bedankt voor je hulp. Ik ga het proberen.

Reageer