Hoi,
Er is dus een jongen die ik heel lang niet heb gezien maar een maand geleden voorbij zag fietsen en vanaf toen realiseerde ik verliefd op hem ben. Dus ik hoop dat hij ook op mij is en ik heb een brief in zijn brievenbus gedaan of hij weer eens wil afspreken maar hij reageert niet… hoe kan ik zijn aandacht krijgen? Want ik mis hem, we waren zo’n goede vrienden en sinds we geen contact meer hebben heb ik eigelijk niemand meer zoals hij gevonden. Het is niet dat ik alleen verkering met hem wil maar ik zou het ook leuk vinden om gewoon goede vrienden te zijn zoals vroeger. Ik heb alleen één probleem: ik heb geen contact meer met hem… nu denk jij waarschijnlijk van: ‘het is gewoon onmogelijk, je kan hem maar beter uit je hoofd zetten’. Maar dat kan en ga ik echt niet doen, dat kan ik gewoon niet. Dus ja, als je dat wil zeggen doe dat niet want daar heb ik niks aan. Ik ben een N.O.A.D* (Nooit Opgeven Altijd Doorgaan die heeft mijn vader voor mij bedacht toen ik in een boom wilde klimmen, want ik moest en zou de voetbal terugkrijgen!! uiteindelijk wel gelukt)
Dus ja hebben jullie advies hoe ik zijn aandacht kan krijgen, want ik wil niet pushen natuurlijk, maar ik weet gewoon zeker dat als we elkaar een tijdje zien dat we dan weer goede vrienden kunnen worden.
en probeer ik te veel om zijn aandacht te krijgen, ik bedoel zet ik misschien té veel door? Moet ik het wat tijd geven? Maar wat als hij er dan niet op in gaat? Dan zijn we daar maar en dan doen we niks.. ( ja, ik heb echt het gevoel dat we voor elkaar gemaakt zijn en ik twijfel er niet aan dat we ooit verkering hebben, dat is zeg maar in mijn hoofd wat er gaat gebeuren alleen ik moet nog uitvinden hoe. Is dit erg, dat ik dit voor mezelf heb vastgesteld?)
ik heb zoveel vragen gesteld dat het een beetje chaos is geworden, ik zet ze hier op een rijtje
1. hoe krijg ik zijn aandacht?
- Moet ik het tijd geven?
- is het erg of raar dat ik dit soort van voor mezelf al heb vastgesteld?
- jouw advies/ervaring/tips?
Je hoeft het niet als vragenlijst in te vullen dat was alleen voor de duidelijkheid. (We hebben trouwens echt veel gemeen en ik twijfel er niet aan dat we vrienden kunnen worden ik bedoel meer liefdestoekomst en alles bij vraag 3)
sorry voor dit lange verhaal
doei