Wat kan ik doen om hem uit mn hoofd te zetten?

  • 19 May 2020
  • 0 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Heyy,

Ik vertel jullie het verhaal van mij en die jongen.. (ik zeg die jongen omdat ik niet weet of hij zn naam zou willen horen)

Het begon dus aan het begin van de 1e klas (ik zit in de 1e klas) ik fiets samen met mijn oude klasgenoten die naar dezelfde school gingen naar school we zijn al op de helft en kletsen een beetje toen kwam die jongen langs hij lachte heel lief naar me en ik was meteen verkocht op het begin was het nog niet heel erg maar met de tijd werden de vlinders erger ik stalkte hem op insta en snapchat (dat zouden vast meer meiden doen) ik kon hem maar niet vinden totdat mijn vriendin hem vond op insta ik keek op zijn insta en de vlinders werden erger ik wist het zeker ik vind hem leuk maar ik had nog een ander probleem… Ik had nog met iemand en je raad het mss al maar ik maakte het uit.. achteraf heb ik daar spijt van maar dat wist ik toen nog niet.  Ik kon me niet meer concentreren en dacht alleen maar aan hem mijn cijfers werden slecht en ik kon mijn hoofd er niet meer bij houden. Dat viel mijn ouders ook op ik heb ze vertelt hoe het zit en hun snapte er niks van maar lieten me maar gaan. We kregen samen contact via insta en wisselde uiteindelijk ook nummers uit. Toen appte we elkaar steeds vaker en spraken we af maar toen ging het mis…. Ik was steeds vaker op de camping en daar had ik geen wifi hij appte mij elke dag maar ik reageerde niet hij wist niet dat ik niet thuis was en hij appte niet meer. We gingen weer naar school en ik was niet echt in een goede bui hij dacht wss dat ik boos op hem was maar dat was niet zo we kwamen elkaar tegen hij zei hoi en ik zei een beetje geiriteerd hoi terug toen de pauze was afgelopen appte hij mij en vroeg  of ik klaar met hem was en ik zei nee hoe kom je erbij toen vertelde hij een heel verhaal dat zijn vrienden mij hebben afgeluisterd bij de kluisjes en zei dat ik klaar met hem was terwijl het heel anders zat want het was inmiddels duidelijk geworden dat hij mij ook leuk vond en dat wist in 2 dagen de hele school en iedereen sprak mij daarop aan en daar was ik klaar mee blijkbaar begreep hij het niet en zei dat het klaar was hij zei zelfs mss moet je me maar blokken dat heb ik toen niet gedaan! De volgende dag kwam mn ma naar me toe en vroeg wat er was tussen mij en die jongen. Ik dacht hoe weet je dat en toen wist ik dat mn ouders mijn telefoon checken!! Ik had dus geen privacy meer en kon niks meer voor mezelf houden.. Toen mn moeder zich ermee ging bemoeien was het weer goed gekomen tussen ons we belde elkaar appte elkaar en spraken af toen hadden we verkering samen maar dat werkte niet  hij appte me nooit meer en belde ook niet hij liet niks van hem horen daardoor was het na 2 maanden al uit. Nu heb ik weer contact met mn ex (mn vriendje waarmee ik het had uitgemaakt in het begin van het verhaal) Ik sprak met hem af en ik voelde me weer goed ik kon met hem lachen en we hebben het gezellig gehad! Maar er is nog iets want nadat ik contact had met mn ex kwam ik erachter dat die jongen het heeft uitgemaakt voor een ander! en dat doet me pijn ik ben nu ook heel onzeker geworden en voel me niet goed genoeg hier heb ik het ook met mn moeder over gehad ze zei dat ik die jongen uit mn hoofd moet halen maar ik weet niet hoe…. Ik zoek nu afleiding  maar het helpt niet hij blijft maar rondspoken in mn hoofd…

 

Wat kan ik doen om hem uit mijn hoofd te zetten? en om me weer beter te gaan voelen?

 

 

Groetjess : Mij


0 reacties

Geen reactie

Reageer