Skip to main content
Vraag

wat is verliefd zijn

• May 9, 2025
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

May00
Forum|alt.badge.img+2

Heyyyy ik heb paar vragen aan jullie💕ik ben nu 16 n ben nog steeds niet verliefd of niet zeker is dit normaal?

nog vraagjes 

hoe oud was je toen je voor het eerst verliefd werd?

Hoe oud ben je nu?

hoe lang was/is je langste relatie ?

Ben je part of 🏳️‍🌈🏳️‍⚧️L h b t q uhm hoe je dat ook schrijft?

hoe voelt verliefd zijn?

vind je het leuk?

3 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Het is niet erg om nog niet verliefd te zijn hoor! 

Ik was voor het eerst echt verliefd in de 1e klas (op een meisje) - 12

Ik ben nu 14

Langste relatie 3 maanden

Ik ben niet deel van de lhbtiq+ gemeenschap nee

Ik heb een kinder relatie gehad. Een echte relatie is natuurlijk serieuzer en gaat vaak ook verder dan verliefd zijn. Ik denk dat als je verliefd bent je je heel fijn voelt bij die persoon. Je ziet alle mooie kanten van een persoon. 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 9, 2025

@May00 , dat is helemaal normaal hoor! Er bestaat zoiets als a romantic ofzo iets, dat is dat je niet verliefd kan worden en veel mensen zijn dat dus het is normaal hoor! En misschien vind je later nog iemand 

Telt kleuter zijnde? Anders denk groep 3-4

Hoe oud ben je nu?

13

Volgensmij 6-8 maanden 

Ja, (LGBTQ)

hoe voelt verliefd zijn?

Tja, hoe zeg je dat. Bij mij is het anders bij iedereen. De ene keer word je soort van enthousiast in je buik als je iemand ziet, maar heb ook een keer gehad dat het om het innerlijk ging, en dat is eigenlijk niet uit te leggen

vind je het leuk?

Ja en nee. Het is uiteraard leuk, maar soms word ik er moe van om constant extra aardig voor diegene te zijn, of constant proberen bij die persoon te zijn.

Groetjes Lupus 

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 10, 2025

12 jaar

Hoe oud ben je nu?

16 jaar

ik heb eigenlijk nog nooit een echte relatie gehad. Wel veel korte relatie-tjes en seks, maar niet echt een vaste vriend of vriendin. Jammer genoeg :( Weet ook niet precies waarom...

Jaaaa! Ik ben super lesbisch maar technisch biseksueel omdat ik ook wel op jongens val. Maar ik vind meisjes toch echt wel veel leuker over het algemeen. Ik zou zeggen dat ik voor 80% op meisjes en 20% op jongens val. Ik noem me vaak lesbisch, maar technisch ben ik dus biseksueel.

hoe voelt verliefd zijn?

Nouja dat je hele dag eigenlijk om je liefje draait en je heel onzeker bent maar ook heel fijn voelt vanbinnen. Dat alles draait om jullie. Vaak onrealistisch en irrationeel. Verliefd zijn is wel heel leuk als diegene jou ook leuk vindt. Dan is het helemaal geweldig en zit je boven de wolken!! 😇

vind je het leuk?

Ja dus. Maar behalve mn vroege liefde ben ik eigenlijk niet meer echt verliefd geweest sinds toen. Maar dat ben ik, ieder heeft een ander verhaal met nuances en details.

Liefs, xxVera 💋