Skip to main content

Mijn vrienden doen heel raar rond me, alsof ze me niet meer mogen. Een paar jaar geleden gebeurde dat ook met andere vrienden, en toen kwam ik erachter dat ze aan het roddelen waren over mij over dat ik te vaak dronken ben of al vaker met jongens heb gekust. Ik ben bang dat weer zoiets gaat gebeuren.

Oei! Dat is erg naar. Maar wat wil je dat we doen? Heb je tips nodig? Of wil je vragen of dit ook bij anderen is gebeurd?

 


Oei! Dat is erg naar. Maar wat wil je dat we doen? Heb je tips nodig? Of wil je vragen of dit ook bij anderen is gebeurd?

 

Ik weet niet wat ik moet doen of hoe ik het ter sprake moet brengen, dus als iemand advies heeft zal ik het niet wegslaan…


Ik zou het er eerst eens over hebben en als ze niets doen of zelfs erger maken, dan kun je je toch afvragen of je hun vriend eigenlijk wel wilt zijn?


Oké een paar vriendinnen en ik hebben dit ook een x gedaan bij een oude vriendin omdat ze zich anders ging gedragen en ging roddelen over ons. Maar dit is ook gewoon een verhaal van mijn perspectief kan ook anders zijn bij jou


Reageer