Vraag

Wat is leuk voor een date/afspraakje?

  • 15 April 2024
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hey hoi allemaal, ik ben een jongen die al wel een poosje verliefd is op een meisje van mijn klas. En het lijkt me leuk om een keer wat met haar te doen, maar wat is leuk en hoe vraag je dat?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Misschien kan je een keer samen naar school fietsen? Dan is het niet gelijk een date want dat kan misschien in 1 keer te veel voor haar zijn maar dan leer je elkaar wel beter kennen.

Reputatie 5
Badge +3

hoiii @Anonymous126 

ik heb ongeveer hetzelfde, ik vind iemand leuk bij wedstrijdzwemmen, ik ben afgelopen training vergeten te vragen dus heb een appje gestuurd (als ik jou was zou ik het irl doen want dat is net iets persoonlijker) gewoon vragen van, ey heb je zin om een keer af te spreken? zou bijvoorbeeld wel kunnen in de meivakantie. dat is over 2 weken al dus ja. 

heel veel suc6!! ik hoop voor je dat ze ja zegt als je iets wilt gaan doen samen

hvlv @anoniemeboy14 

Reputatie 7
Badge +17

Hou het simpel en zie het ook niet als een date. Daar is het nog een beetje vroeg voor. 😉

Samen naar school fietsen is al genoemd en is een goede manier om elkaar wat beter te leren kennen. Ga in de pauze gezellig bij elkaar zitten. Dat soort dingen. Als je echt een keer wat wilt afspreken kun je beginnen met iets gaan drinken in de stad of zo.

Succes.

Reageer