Vraag

Wat is er mis met mij/ wat doe ik verkeerd?

  • 9 January 2019
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik heb hier al vaker over geschreven maar alnog, ik zit er nogsteeds mee.. ik ben over een paar weken 16 en steeds meer meiden die ik ken krijgen een vriendje, maar jongens lijken nooit geinterreseerd in mij te zijn. Ben ik niet mooi genoeg of te dik of niet de moeite waard? Dat vraag ik me dan vervolgens af. Als ik het aan me ouders vertel, zeggen ze dat t allemaal wel goed komt, maar dan denk ik van ja, waarom hebben die anderen dan wel iemand? Ik ga proberen zo veel mogelijk vragen te beantwoorden die jullie zodat we erachter kunnen komen wat ik fout doe(?)

1 reactie

Hey,

wat vervelend dat je hier nogsteeds zo mee zit.

Vind je iemand leuk? Heel vinden kinderen willen rond hun 16 een vriendje of vriendinnetje. Ze gaan relaties aan terwijl ze helemaal niet "verliefd" zijn, maar gewoon voor het hebben van een relatie. Hierdoor is eigenlijk bijna het hele verliefd zijn uit het hebben van verkering gehaald. Je hebt kinderen die hier niet aan meedoen zoals ik, maar er zijn er meer dan genoeg die het wel doen. Motieven voor veel jongens voor het hebben van verkering is om stoer te doen of voor het hebben van seks. Daarnaast heb je nog de jongens die hopeloos zijn en heel graag een vriendin willen, zo'n jongen gaat eigenlijk met iedereen een relatie aan alleen voor het hebben van een relatie. Niet omdat hij je dan leuk vind. Ook heb je nog een kleine groep jongens die met iemand een relatie nemen wanneer ze echt verliefd zijn. Zij zijn dan maanden verliefd op het zelfde meisje en zijn meestal erg overstuur wanneer het niet eindigde zoals gehoopt. Terwijl andere de dag daarna weer iemand anders leuk vinden. Met wat voor soort jongen je uiteindelijk wil moet je zelf weten, maar als je iemand wilt die van je houd en echt om je geeft maakt je uiterlijk niks uit. Het innerlijk is dan echt belangrijk, hier kan je meer over vinden in de topic Waar vallen jongens op. Dan is de vraag aan jou, ben je hopeloos en maakt het niet uit of heb je geduld en wil je iemand die echt van je houd. (Dit is hou ik het bij mij in de buurt mee krijg.)

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.


Groetjes,

Reageer