Vraag

Waarop vallen jongens

  • 14 November 2018
  • 21 reacties
  • 1259 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy
waarop vallen jullie of vinden jullie leuk in een relatie en verder
zoals borsten of billen
??

21 reacties

Dat is verschillend bij jongens somige jongens houden van meide met een grote kont/borste en somige meer van de wat plattere meiden
Nouja, rondingen zijn meestal wel "mooi meegenomen" , maar iemands gezicht en persoonlijkheid zijn waarschijnlijk wat belangrijker.
Heyy
waarop vallen jullie of vinden jullie leuk in een relatie en verder
zoals borsten of billen
??

Ik vind de persoonlijkheid het punt waarmee ik begin. Rondingen zou leuk zijn maar hoeft niet oersee
De grond
voor mij boeit het uitelijk niet gaat om of ik haar lief leuk ezv en daarna speelt pas of ze mooi is
ik vind borsten en billen zeker mooi maar het gaat vooral om het innerlijk
Badge
speel fortnite get boys
Heyy
waarop vallen jullie of vinden jullie leuk in een relatie en verder
zoals borsten of billen
??

Het klinkt raar, maar het moet klikken en ze moet een aardig gezicht hebben. Voor de rest maakt het mij niks uit, maar een grote kont is toch mooi meegenomen!
Reputatie 1
Badge +1
Heyy
waarop vallen jullie of vinden jullie leuk in een relatie en verder
zoals borsten of billen
??


Ik val op meiden die hee grappig zijn mooi en niet om elk klijn ding gaan zeuren En het fijnste vind ik blond haar en blauwe ogen
Hey,

waarop vallen jullie of vinden jullie leuk in een relatie en verder zoals borsten of billen??


Ik vind zelf het innerlijk het belangrijkst. Het moet gewoon een leuk meid zijn met ongeveer de zelfde interesses. Mooie rondingen en een knappe kop zijn altijd mooi meegenomen maar zeker niet het belangrijkst.

Ieder jongen heeft wel z'n type en zijn voorkeur als het gaat om uiterlijk. Maar voor iemand met een goed innerlijk zijn ze eigenlijk bijna altijd bereid om een uitzondering te maken.

Meisjes die veel zeuren en aanstellen vinden de meeste jongen wel irritant, maar je moet je niet anders voor gaan doe dan dat je bent. Je moet gewoon je zelf blijven!


Groetjes,
dat vraag ik ne ook vaak af hoor vaak of ze houden van konten. of van tieten of van dunnen vrouwen de ene of mollig en dik sommige kijken naar het kakrakter vaak zo ietd heb ik gehoord ben zelf een meisje die ook op jongens valt
houden van konten. of van tieten of van dunnen vrouwen de ene of mollig en dik


Dat scheelt echt per jongen, iedereen heeft zijn eigen type.
Andere jongens....
het is allebei lekker
Ik val op borsten als billen . Als alles in verhouding is .
Reputatie 2
Badge +2
K val op alles echt, serieus alleen nii op een gemeen karakter
Ik val op persoonlijkheid. Maar borsten en billen is altijd mooi meegenomen. Je moet niet op iemand vallen puur omdat ze "er lekker uitziet". Oke je valt niet zo snel op een "lelijk" meisje. maar liever een wat minder mooi meisje met een toffe persoonlijkheid dan een meisje(woord aangepast kt) die er goed uitziet.
Badge
Ik ben een jongen, tiener, en ik ben homo. Op dit moment val ik vooral op wat oudere mannen (rond de 30). Dat komt denk ik vooral omdat de jongens in deze leeftijd nog wat kinderachtiger zijn, en dat is niet wat ik zoek. Ik zoek vooral iemand die lief is, en naar mij luistert. Natuurlijk moet diegene ook aantrekkelijk zijn, maar iedereen vindt iemand anders aantrekkelijk.
Ik zelf kan weet nog niet zo super goed waar ik op val maar denk meer op jongens dan op meiden dus ik let eigelijk op uiterlijk en of de gene lief is
Reputatie 4
Badge +5
Ik hou heel veel van donkere meisjes. Vraag me niet waarom, maar dat is gewoon zo. Ik vind daarnaast meisjes met grote borsten en grote billen echt heel geil. D´r zat een jaar geleden iemand in de 4e klas bij mij op school en die had hele grote borsten en billen nou daar kreeg ik wel ff een stijve van hoor!
Heyy
waarop vallen jullie of vinden jullie leuk in een relatie en verder
zoals borsten of billen
??

iedereen heeft zijn eigen standaards om het zo maar te zeggen
ik vindt zelf dat een meisje er mooi uit moet zien (wat ik mooi vindt dan)
aardig lief etc en ik vindt zelf een plattere meisje mooier dan een meisje met veel tieten en kont
maarja niet elke jongen denkt daar hetzelfde over ......

Reageer