Skip to main content
Vraag

Wat is een normale leeftijd voor seks?

• 5 februari 2025
  • 5 reacties
  • 189 Bekeken

Hoi allemaal,

Op dit forum zie ik allemaal echt jonge kinderen van rond de 12-14 die al seksueel actief zijn. Ik zit zelf in de 3e van het Gymnasium, en er is bij mij echt helemaal 0 aansporing gerelateerd tot seks of iets dergelijks. 

Wat is volgens jullie een redelijke leeftijd om ontmaagd te worden, en voor de mensen die al ontmaagd zijn; hoe oud waren jullie toen jullie ontmaagd werden of begonnen aan vriendjes/vriendinnetjes?

Ik hoor graag van jullie

Groetjes,

Eef :)

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 1 reactie
  • 5 februari 2025

heyy, ik vind dat het er een beetje afhangt van de mensen rondom je, of je een vriendje hebt enzo

ik zei vroeger altijd dat ik 15/16 een goede leeftijd vond om ontmaagd te worden maar ik ben nu zelf nog net geen 14 en heb een vriendje van 14 en nu denk ik er wel wat anders over. 

het is vooral belangrijk dat je er zelf klaar voor bent,

en niet omdat je er wilt bijhoren ofzo

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 64 reacties
  • 5 februari 2025

Hoii je mag me heel ouderwets vinden enzo maar ik zou zeggen: 18 jaar. Maar het is jouw keuze en ik ben maar 12 dus ik heb geen ervaring ofzo maar zoals โ€‹@helpme123 zegt: het is belangrijk dat je er zelf klaar voor bent en niet omdat je er bij wilt horen

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 11 reacties
  • 5 februari 2025

ik denk dat het ligt aan wanneer jij er klaar voor bent, en degene waar je het mee doet ook.

zelf ben ik 15 en ben ik nog niet seksueel actief, en heb daar persoonlijk ook nog geen behoefte aan.

zoek het een beetje uit voor jezelf, wat voor jou goed voelt.

xx anoniemlootje

ikBenEenAlien
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 95 reacties
  • 8 februari 2025
Anonymous schreef:

Hoi allemaal,

Op dit forum zie ik allemaal echt jonge kinderen van rond de 12-14 die al seksueel actief zijn. Ik zit zelf in de 3e van het Gymnasium, en er is bij mij echt helemaal 0 aansporing gerelateerd tot seks of iets dergelijks. 

Wat is volgens jullie een redelijke leeftijd om ontmaagd te worden, en voor de mensen die al ontmaagd zijn; hoe oud waren jullie toen jullie ontmaagd werden of begonnen aan vriendjes/vriendinnetjes?

Ik hoor graag van jullie

Groetjes,

Eef :)

zelf zit ik ook in 3 gym en word ik bijna 14jr, maar ik heb nog nooit iets van seks gehad of een andere seksuele handeling oid gedaan met iemand anders. wel heb ik gehoord dat er iemand uit mijn klas al op haar 11e/12e in de eerste had getongzoend. misschien ligt het aan mij (ik heb nog nooit iemand gekust) maar dat vind ik wel een beetje vroeg. ik denk dat een leeftijd als 16 'normaal' is om ontmaagd te worden, maar iedereen vindt zelf een ander moment fijn. zolang beide partijen ermee eens zijn, zijn veel leeftijden goed!

Forum|alt.badge.img
  • 7 reacties
  • 10 februari 2025

Hangt er echt van over hoe je denkt. Ik weet zelf dat ik dat nog niet wilt puur omdat ik bang ben dat het pijn doet.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen