Vraag

wat is aantrekkelijk bij jongens

  • 15 March 2024
  • 6 reacties
  • 160 Bekeken

Badge

Hoi dit is een vraag voor meiden 

wat vinden jullie aantrekkelijk bij jongens


6 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Ik vind zelf hygiëne wel belangrijk, niet elke dag hetzelfde aan als je begrijpt wat ik bedoel, ook moet hij wel grappig zijn en een beetje raar (zodat ik mezelf kan zijn lol).

Qua uiterlijk vind ik een grote neus altijd wel mooi, middelmatige lippen en donker haar donkere ogen. 
Qua lichaam vind ik een stevige jongen wel het mooist, niet té dun, maar niet dik. 

Badge

Ik vind zelf hygiëne wel belangrijk, niet elke dag hetzelfde aan als je begrijpt wat ik bedoel, ook moet hij wel grappig zijn en een beetje raar (zodat ik mezelf kan zijn lol).

Qua uiterlijk vind ik een grote neus altijd wel mooi, middelmatige lippen en donker haar donkere ogen. 
Qua lichaam vind ik een stevige jongen wel het mooist, niet té dun, maar niet dik. 
 

en kwa kleren?

 

Reputatie 6
Badge +3

@hoihoi169  ja dit verschilt echt per meisje , maar ik vind baggy broeken en een zwart t shirt echt te gek lol . Vind zwart sws mooi staan op jongens

 

xx

Reputatie 3
Badge

Dit verschilt per persoon maar ik kan wel met bijna 100% zekerheid zeggen dat elk meisje hygiëne belangrijk vind en ja leuke kledingstijl dus eig gwn een beetje moeite in je uiterlijk stoppen en kwa Innerlijk probeer aardig te zijn tegen iedereen

Badge

En wat vind jij kwa kleren?

hygiëne sowieso, maar ik vind het ook heel belangrijk dat die persoon niet achter anderen aan huppelt, maar zelf z´n ding doet

Reageer