Wat is aantrekkelijk?

  • 19 September 2020
  • 9 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hee boys(mabey girls) een vraagje voor jullie! Graag reageren!!!  Wat vinden jullie aantrekkelijk aan meisjes? En waar vallen jullie het meest op? Ik ben( 13 bijna 14) wanneer worden jullie verliefd wat moet je als meisje doen? Xx plz reaaaa!!! 


9 reacties

Het gezicht en lange haren en een mooi lichaam. Als een meid dit allemaal heeft maar ze heeft een slechte persoonlijkheid dan is dit de grootste turn-off.

Reputatie 1
Badge

Het gezicht en lange haren en een mooi lichaam. Als een meid dit allemaal heeft maar ze heeft een slechte persoonlijkheid dan is dit de grootste turn-off.

Bedankt voor het reageren! Wat moet een meisje bij jou doen om jouwn aandacht te krijgen?? En hoe laat jij zien hoe je iemand leuk vind? 

Reputatie 3
Badge +3

altijd jezelf zijn en je zeker niet voordoen als iemand anders om beter te lijken ik ben zelf ook 14 en zelf vinden de jongens me altijd leuk omdat ik gewoon lekker mezelf ben. liefs senna 

Reputatie 1
Badge

altijd jezelf zijn en je zeker niet voordoen als iemand anders om beter te lijken ik ben zelf ook 14 en zelf vinden de jongens me altijd leuk omdat ik gewoon lekker mezelf ben. liefs senna 

Super lief dat je reageert en bedankt voor de tips! 

Het gezicht en lange haren en een mooi lichaam. Als een meid dit allemaal heeft maar ze heeft een slechte persoonlijkheid dan is dit de grootste turn-off.

Bedankt voor het reageren! Wat moet een meisje bij jou doen om jouwn aandacht te krijgen?? En hoe laat jij zien hoe je iemand leuk vind? 

Dat verschilt, er is geen specifieke handelingen die je kan doen om de aandacht van een jongen te krijgen.

Als je gewoon aardig bent en jezelf zijn. Ik denk dat een meisje snel aandacht van mij krijgt als ze interesse toont, bijvoorbeeld vraagt over hobbies. Het helpt vaak als je dezelfde hobbies of passies hebt. Maar je kan ook gewoon over koetjes en kalfjes hebben :)

Als ik een meisje leuk vind dan toon ik ook vaak interesse en probeer een gesprek te starten en uit te vogelen wat we gemeen hebben. En ik kan ook niet stoppen met glunderen in haar aanwezigheid. Sommige jongens proberen stoer te doen maar ook veel die een beetje zenuwachtig of verlegen worden.

Heyy

Dit soort vragen zijn natuurlijk heel persoonlijk, maar om toch even te antwoorden; ik vind niet te groot wel leuk, geen grote borsten/billen, boeit me eigenlijk vrij weinig. Wat voor mij zeker nodig zou zijn: jezelf zijn en humor. Liefst nog droge humor.

Maarja zoals ik al zei, dit soort dingen is bij iedereen anders dus baseer je niet teveel op de reacties hier, snapje?

Groetjs

Ookal is mijn reactie nogal nutteloos (ik ben een stuk ouder en wat je belangrijk vindt als je 13/14 bent en wat je belangrijk vindt als je 17/18 bent is echt een wereld van verschil) maar ik kan je wel vertellen dat het moeilijk is iemand verliefd op je te laten worden. Dat kan je gewoon niet afdwingen. Als het gebeurt, gebeurt het. Echter is het wel zo dat voor veel jongens, net zoals voor meisjes eigenlijk, persoonlijkheid en gedrag heel erg belangrijk zijn: enigszins er verzorgd uitzien maar ook weer niet Helemaal over de top, vriendelijkheid en behulpzaamheid wordt ook vaak gewaardeerd, interesse in iemands hobby's, en vooral humor die matched. 

Hallo Snoepjes_lover :)

Ik vindt het aantrekkelijk als ze lief en schattig is. En er wel redelijk uitziet.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +19

Yooo

wat ik aantrekkelijk vind aan een meisje is als ze gwn derzelf is…. daarnaast zijn er natuurlijk wel dingen die ik mooi vind bijvoorbeeld, zoals lang haar, groene ogen, bruin haar etc. Maarjaaa das dus bij iedereen anders. Ennn een meisje moet gwn haarzelf blijven en verzorgd zijn das alles lol

Reageer