Skip to main content
Vraag

wat is aan trekkelijk bij jongens (deel 2)

• July 26, 2026
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

jan met de koekepan
Forum|alt.badge.img+1

1. veel humor hebben?

2. vaak complimentjes geven?

3. Vaak jaloers zijn?

4. heel zelfverzekerd is?

5. verlegen zijn tegen zijn vriendin/crush

6.  goed met kinderen om kunne gaan?

7. goed met dieren kunne?

8. die goed kan koken

9. veel hobby’s hebben ?

10.  die fanatiek sport?

11.  die liever thuis blijft dan uitgaat?

12.  die veel vrienden heeft?

13. die weinig vrienden heeft maar wel goede vrienden?

14. die altijd eerlijk is, ook als het niet leuk is?

15. Iemand die snel boos wordt?                                          16. Iemand die rustig blijft tijdens ruzie?

17. Iemand die goed kan luisteren?

18. Iemand die veel aandacht vraagt?

19. Iemand die romantisch is?

20. Iemand die cadeautjes geeft zonder reden?

21. die goed contact hebben met familie?

22.ambitieus is en doelen heeft?

23. Iemand die veel grappen maakt?

24. Iemand die zichzelf niet te serieus neemt?

25. Iemand die graag avonturen beleeft?

25. Iemand die vroeg opstaat?

27. Iemand die tot laat wakker blijft?

28 die overal een uitdaging van maakt?

1 reactie

OnlyMe
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • July 28, 2026

1. veel humor hebben? Ik hou wel iemand die goeie grapjes maakt, want ik lach vaak, ook om hele flauwe grapjes, van die dad jokes weet je wel?

2. vaak complimentjes geven? Altijd lief, maar niet te veel en wel oprecht, veel mensen weten niet hoe ze complimenten moeten ontvangen, ik ook niet.

3. Vaak jaloers zijn? Niet echt, al kan een beetje soms op zijn plaats zijn, praat vooral erover.

4. heel zelfverzekerd is? Zelfverzekerd is zeker aantrekkelijk, maar arrogant gaat te ver.

5. verlegen zijn tegen zijn vriendin/crush dat is heel cute, maar niet tot het punt dat je niks durft of niet meer comfortabel of jezelf bent bij haar.

6.  goed met kinderen om kunne gaan? Heel hot, ik wil geen kinderen maar mannen/jongens die goed met kinderen om kunnen gaan, dat is echt heel hot.

7. goed met dieren kunne? Ook hot.

8. die goed kan koken echt super hot, ik kan zelf echt niet koken en ik vind het verschrikkelijk, dus iemand die daar wel van houdt is voor mij echt dew wereld.

9. veel hobby’s hebben ? Het is niet erg, maar het is ook geen eis.

10.  die fanatiek sport? Sporten is altijd goed, maar is ook niet iets wat van mij zou hoeven.

11.  die liever thuis blijft dan uitgaat? Hangt ervanaf hoe erg, ik hou ook van lekker in mn bed hangen, maar ik vind het zeker ook leuk om af en toe te wandelen of naar de bioscoop te gaan ofzo.

12.  die veel vrienden heeft? Helemaal prima, hopen dat het wel klikt.

13. die weinig vrienden heeft maar wel goede vrienden? Helemaal prima ook hopen dat het wel klikt.

14. die altijd eerlijk is, ook als het niet leuk is? Umm, eerlijkheid is goed, ook als het niet leuk is maar het hangt er ook vanaf hoe het gebracht wordt en wat het onderwerp is.

15. Iemand die snel boos wordt? Niet het aantrekkelijkste, ook niet de grootste red flag, het gaat allemaal om hoeveelheid.

16. Iemand die rustig blijft tijdens ruzie? Ontzag, dat is ontzettend knap, hot. Ook omdat ik weet dat ik daar van zou kunnen leren, waar je mee omgaat wordt je mee besmet en ik wil echt wel rustig kunnen blijven bij een ruzie.

17. Iemand die goed kan luisteren? Heel fijn, ik praat heel veel dus als je goed kan luisteren is dat handig.

18. Iemand die veel aandacht vraagt? Niet te veel, ik vind dat denk ik wat minder. Ik wil niet mensen afwijzen en ook gwn mijn eigen tijd hebben dus dat is dan net iets lastiger.

19. Iemand die romantisch is? Cute, lief, maar cliche wordt ik Awkward van, er moet dan gwn geen pressure achter zitten van het moet leuk zijn of ik moet een bepaalde reactie hebben.

20. Iemand die cadeautjes geeft zonder reden? Lief, maar niet nodig.

21. die goed contact hebben met familie? Hot, heb ik zelf niet, dus dan is het lief en fijn om dat bij iemand anders wel te zien en misschien ook wat van mee te krijgen.

22.ambitieus is en doelen heeft? Altijd hot.

23. Iemand die veel grappen maakt? Hangt ervanaf wat voor grappen maar over het algemeen goed teken.

24. Iemand die zichzelf niet te serieus neemt? Die vind ik lastig, soms doen mensen dat om te verstoppen wie ze zijn omdat ze onzeker zijn en dat is best een turn off, maar zelf kennis en zelfspot is zeker ook goed en grappig om te hebben.

25. Iemand die graag avonturen beleeft? Hardstikke leuk.

25. Iemand die vroeg opstaat? Helemaal prima, zolang ik mn eigen ding mag doen.

27. Iemand die tot laat wakker blijft? Helemaal goed, zolang ik inderdaad ook lekker zelf mag kiezen wat ik doe

28 die overal een uitdaging van maakt? Dat weet ik niet zo zeer, niet alles is een wedstrijd, op gegevens moment is dat niet meer leuk, maar als het gaat om spelletjes of sporten ofzo is dat zeker niet erg om competitief te zijn.

Leuke vragenlijst!

-OnlyMe