Vraag

wat heb ik gedaan😭

  • 17 February 2024
  • 4 reacties
  • 163 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik ben 15 me naam is geen naam ik ben een jonge ik had een vriendin ik mocht gisteren bij haar slapen maar uit eindelijk ging het niet door vanwege dit. We zaten Netflix te kijken en toen gingen we doen durf of waarheid spelen op een app en er stond ga tong zoenen hebben we gedaan toen zaten we daar beetje te kussen en uit eindelijk was het zo ver gegaan dat ik haar mogt vingeren. Maar toen ik weer naar huis ging app te ze me van ik heb overgegeven ze zij zelf tegen mij van ja als jij er niet klaar voor ben moet je niet doen. Maar ik was er wel klaar voor maar dan denk ik van waarom heb jij het niet gezegt van dat je niet klaar voor was. Maar het is nu uit zeheb verteld ook dat ze toch lesbi is. Dus hoe kan ik het goed maken? En ik heb haar niet aangerand want ze had zelf toestemming gegeven en ik heb het netjes gevraagd

Als je wil geef me tips hoe ik het kan oplossen

 

Met vriendelijke groet geen naam


4 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hey, @Geennaam 

 

Zoals je al zegt heb je duidelijk om toestemming gevraagd en zijn jullie er goed mee omgegaan (elkaar niet forceren, toestemming vragen), 

 

vaak in het moment voelt het heel goed en geil om iets te doen, maar kan je daarna toch een beetje nerveus zijn of een beetje in shock, (vooral de eerste x!). Dit komt omdat het allemaal nieuw is en de eerste keer had ik dit ook (ik was misselijk maar hoefde niet over te geven). 
 

Dat ze het uitmaakte en ineens lesbisch is is wel een beetje raar, dus weer terug met haar samengaan kan je beter uit je hoofd zetten.. 

 

xx

Reputatie 1
Badge

Dankjewel @Hello1 ik voel me wel schuldig maar waarom had ze niet eerder gezegt dat ze het niet fijn vond of wat dan ook als ze had gezegt van ik wil het niet dan had ik het ook niet gedaan ik wil het oplossen maar ze reageert niet op whatsapp😭 ik voel me zo schuldig 

Reputatie 6
Badge +3

@Geennaam  hey,

 

dat je je schuldig voelt is volkomen te begrijpen hoor, maar in dit geval heb je niks fout gedaan (dat ik weet). Je hebt haar lief om toestemming gevraagd en zij gaf ook niks aan dus je kon moeilijk weten dat ze ermee zat

 

misschien durfde ze het niet te zeggen omdat ze zag dat jij het heel graag wou? Of misschien wou ze het zelf ook heel graag maar durfde ze achteraf toch niet meer?

 

dat ze niet reageert op whatsapp en dat ze ineens van seksualiteit is veranderd nadat ze je heeft gedumpt geeft me eigenlijk een beetje het idee dat ze een excuus wou zoeken om je uit haar leven te zetten… maar dat weet ik natuurlijk niet

 

xx

Reputatie 1
Badge

@Hello1 hey ze was sws al bi en ze had dus blijkbaae meer gevoelens voor meiden

Reageer