Vraag

Wat doet een meisje als die iemand leuk vind?

  • 26 January 2022
  • 5 reacties
  • 83 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

Ik ben een jongen (13 jaar) en ik vroeg me af wat een meisje doet als die iemand leuk vind. Ga je je dan anders gedragen of kan je het niet zien aan een meisje?

Alvast bedankt!

Gr, FloSyl


5 reacties

Hey FloSyl,

Vaak is het wel te merken of een meisje je leuk vindt. Ze kijkt veel naar je, draait rondjes met haar vinger in haar haar en haar vriendin giechelen en kijken naar je. Dit zijn allemaal goede tekenen. Je hebt echter ook meiden die wat stiller en/of verlegener zijn, zij geven deze signalen misschien niet af. Om er achter te komen of ze je leuk vindt, kun je het beste eens met haar gaan praten over bijvoorbeeld iets dat is gebeurd en dat je haar mening erover vraagt, houd het vooral luchtig :)

Met een beetje geluk, komt ze er later op terug omdat ze in je geïnteresseerd is. Maar nogmaals: dit is bij ieder mens verschillend hoe ze laten zien dat ze je leuk vinden.

Groeten van mij.

Soms merk je er zelfs helemaal niets van, zoals @anoniemmus al zei verschilt dat heel erg per persoon. Als je een keer met een meisje praat waarvan je je afvraagt of ze je leuk vindt kom je al een heel stuk verder en krijg je misschien een beter idee of ze je leuk vindt! 

Groetjes Lucas 

 

 

Hoi jongen. Klopt wat Lucasss en anoniemus zeggen hoor. En vaak merk je ook wel dat ze extra lacht als jij een grapje maakt en dat ze nét even wat langer naar je ogen kijkt als je met haar praat. Misschien kun je een keer met haar alleen zijn van school naar huis fietsen bijv. of met haar lopen na school of zo. En dan voorzictig over verliefdheid beginnen. En wees ook gewoon jezelf hoor. Niet stoerder dan je bent en je mag zeker weten ook wel laten merken dat je ook niet alles weet, beetje onzeker is helemaal niet erg ! Als je gewoon jezelf en dus aardig bent en wat complimentjes maakt aan haar . geeft ze  die dan ook dan heb je in elk geval als een klik !  En geduld is ook goed ;) wij houden van vertrouwen en jongens die een beetje hun best voor ons doen hihi :wink:  nou heel veel succes ! Lieven groetjes Ellen ( ook 13) -xxx-

Hoi jongen. Klopt wat Lucasss en anoniemus zeggen hoor. En vaak merk je ook wel dat ze extra lacht als jij een grapje maakt en dat ze nét even wat langer naar je ogen kijkt als je met haar praat. Misschien kun je een keer met haar alleen zijn van school naar huis fietsen bijv. of met haar lopen na school of zo. En dan voorzictig over verliefdheid beginnen. En wees ook gewoon jezelf hoor. Niet stoerder dan je bent en je mag zeker weten ook wel laten merken dat je ook niet alles weet, beetje onzeker is helemaal niet erg ! Als je gewoon jezelf en dus aardig bent en wat complimentjes maakt aan haar . geeft ze  die dan ook dan heb je in elk geval als een klik !  En geduld is ook goed ;) wij houden van vertrouwen en jongens die een beetje hun best voor ons doen hihi :wink:  nou heel veel succes ! Lieven groetjes Ellen ( ook 13) -xxx-

Bedankt voor alle reacties!!

Reputatie 5
Badge +3

Ze zoeken heeel veel contact met je. Ze vertrouwen je dingen toe. En ja verder is het denk ik een beetje aanvoelen

Reageer