Wat doen met vriendin? Voor meiden

  • 19 July 2020
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hey iedereen, even een korte vraag voor in de toekomst. Als een jongen je plots zoent in bed of aanraakt in bed, zou je dat dan raar of leuk, etc… vinden? Nog een fijne dag :)

 

Ik ben 13 jaar


3 reacties

Badge

Hangt het er net vanaf of ik die jongen leuk vind of niet. Als ik bv. Verliefd ben op die jongen zal ik het geen probleem vinden. Dus leuk vinden. Maar als ik niet verliefd ben op die jongen en hem meer beschouw als een gewone vriend zal ik het denk ik awkward vinden.

Hey iedereen, even een korte vraag voor in de toekomst. Als een jongen je plots zoent in bed of aanraakt in bed, zou je dat dan raar of leuk, etc… vinden? Nog een f

Als je al bij elkaar in bed ligt, ben je, neem ik aan al verliefd op elkaar. Dan is dit meeestal geen probleem. Maar sommigen houden niet zo van zulke (plotselinge) aanrakingen. Als je ooit in zo'n situatie komt, weet je wel hoe je vriendin in elkaar zit en kan je ook wel aanvoelen of de situatie het toe laat. Niet te veel over nadenken joh, komt allemaal nog wel. Als het eenmaal zover is, gaat het vanzelf.

 

Groetjess

Hey Sharky

 

Ik ben persoonlijk een voorstander van het toestemming vragen, voordat er wat gebeurt. Da’s niet waar iedereen voor kiest, maar onder andere door de vorm van seksueel trauma dat ik met me mee draag, geef ik graag op voorhand aan wat ik fijn en niet fijn vind. Voor anderen kan het dan weer spannend zijn om spontaner dingen te doen, maar eerst goed praten over wat wel en wat niet, werkt voor mij het beste. 

 

Gr. Kenshin

Reageer