Wat doen meisjes als ze verliefd zijn? Zullen we met dit gesprek heel veel mensen (en ook mijzelf) helpen?
Wat doen meisjes als ze verliefd zijn? Zullen we met dit gesprek heel veel mensen (en ook mijzelf) helpen?
Wel kk ben zelf een meisje en ze zeggen altijd dat het meisje dan altijd bij je wil zijn maar dat is niet altijd het gevak ik ben het liefst niet te dicht jn de buurt ik bekijk hem liever van een afstandje en tip als ze rood worden of bloze dan zegt dit meestal ook veel
Hey,
Dat ligt per meisje verschillend. Sommige meisjes zijn al tevreden met 'gewoon verliefd te zijn' en ondernemen verder geen actie. Andere meiden willen graag in contact met hun crush komen dus zie je hun volgverzoeken wel verschijnen. Verder is het een groot gespreksonderwerp als ze bij elkaar zijn
Hey
Hier paar kenmerken (ik moet alles opnieuw schrijven ik had mijn pagina per ongeluk weg geklikt )
Dit hoeft niet altijd het geval te zijn want ieder meisje is natuurlijk anders maar dit zijn de meest voorkomende dingen!
Heel veel succes hahaha
Groetjes!
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.