Skip to main content

Wat doen meisjes als ze verliefd zijn?  Zullen we met dit gesprek heel veel mensen (en ook mijzelf) helpen?

Wel kk ben zelf een meisje en ze zeggen altijd dat het meisje dan altijd bij je wil zijn maar dat is niet altijd het gevak ik ben het liefst niet te dicht jn de buurt ik bekijk hem liever van een afstandje en tip als ze rood worden of bloze  dan zegt dit meestal ook  veel

Hey,

Dat ligt per meisje verschillend. Sommige meisjes zijn al tevreden met 'gewoon verliefd te zijn' en ondernemen verder geen actie. Andere meiden willen graag in contact met hun crush komen dus zie je hun volgverzoeken wel verschijnen. Verder is het een groot gespreksonderwerp als ze bij elkaar zijn😂 

Hey

Hier paar kenmerken (ik moet alles opnieuw schrijven ik had mijn pagina per ongeluk weg geklikt:joy: )

• Ze zorgt er altijd voor dat ze er goed uitziet als ze je ziet
  • Ze zit vaak aan der haar dit kan een manier van flirten zijn maar ook dat er goed uit wil zien
  • Ze toont interesse in je
  • Ze komt subtiel dicht bij je staan
  • Ze geeft je vaak gelijk
  • Je komt haar 'toevallig” tegen waar jij ook moest zijn en ze wist dat
  • Ze lacht vaak naar je
  • Is erg zenuwachtig als ze je ziet bijv blozen

Dit hoeft niet altijd het geval te zijn want ieder meisje is  natuurlijk anders maar dit zijn de meest voorkomende dingen!

Heel veel succes hahaha

Groetjes!

Reageer