Skip to main content
Vraag

Wat doen jullie als je mooi meisje ziet?

• April 5, 2025
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hoi, ik was laatst naar een concert. Ik zag een meisje (ongeveer net zo oud als mij, 16 of 15) en ik kon mijn ogen niet van haar afleggen. Ik denk dat ik me'n type heb gevonden. Ze was dus een beetje alt ig. Helaas deed ik niks (niks raars bedoelt maar gw naar haar toe lopen), want ja bamg voor vrouwen ๐Ÿ˜‚ en men pa stond er dan zowat naast.ย 

Wat doen jullie dan welleens als je een mooi meisje ziet waar je je ogen niet weg kan laten kijken?

4 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Ik zou gewoon op haar afstappen en vragen hoe het gaat ofz.

xx liefs Wolfย ๐Ÿบ

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Hey, ken je haar of is ze totaal onbekend? Dat maakt al verschil denk ik. Maar als je contact wil dan zit er maar 1 ding op, naar haar toe gaan en een praatje maken of "per ongeluk" zacht tegen haar aan lopen en sorry zeggen en dan aan de praat raken bijvoorbeeld xD. Of uit de oude doos het truukje dat er "iets op de grond ligt" en vragen of het van haar is en dan.... ๐Ÿ˜‰. En als dit niet kan blijft het bij dromen of hopen dat je haar nog eens weer tegen komt. Keek ze trouwens ook naar jou? Ohja en op Wikihow barst het van de tips op dit gebied!ย 

Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img+3

*onnodige quote verwijderd. door de Kindertelefoon*

Hoi โ€‹@Tover01ย . Nee ik ken haar niet. Gewoon een totaal vreemde en ik kan niet meer heringeren dat ze ook naar mij keek.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 12, 2025

Gewoon op haar afstappen of een briefje maken en doen of ze die heeft laten vallen en zo aan haar geven .

Maar ik vraag me af als je haar niet kent dan denk ik dat je nu niks meer kan doenย  want je weet niet wie het is en waar ze woont