Vraag

Wat doen jongens als ze verliefd zijn?

  • 8 May 2020
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey Hey

Ik wil graag weten wat jongens doen als ze verliefd zijn maar dan als je elkaar niet face to face zit maar dan gewoon tijdens het bellen en appen bijv hartjes sturen enz


4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hey!

Nou ik ben zelf een meisje en heb een jongens Best Friend en wij sturen ook gwn hartjes naar elkaar enz. Het ligt er een beetje aan wat je band met diegene is want als je normaal gesproken (real life) niet zo doet tegen elkaar en dan over text ineens wel dan kan het zijn dat hij je leuk vind. Let ook eens op hoe snel hij reageerd op je appjes als hij het gesprek is gestart. Als een jongen jou echt leuk vind dan zal je dat snel genoeg wel merken :)

xx:shamrock:

Meestal doe ik een beetje plagerig die richting op snapje, en ik deel persoonlijke dingen met meisjes die ik leuk vind haha ik hoop dat je zon antwoord verwachtte.

Reputatie 6
Badge +3

Ik ben zelf een jongen en ik denk niet echt dat je hartjes stuurt als je verliefd ben op iemand dat doe je pas waneer je echt verkering hebt samen (uit mijn ervaring).

Als je hem appt waarschijnelijk reageert hij meteen op jouw appje, dat doe ik ook altijd bij mijn crush omdat ik het liefst niet wil dat ze lang moet wachten op mijn berichtje.

ik hoop dat ik je kon helpen

groetjes sinasappelbroodje🙃

Als ik hartjes stuur, dan hoeft dat niet persè romantisch te zijn. Ik stuur ook hartjes naar mijn besties.

Wanneer ik een meisje leuk vind stuur ik haar lieve dingen en noem ik haar verschillende schattige dingen zoals '’my precious angel'’, '’my little pretty cutie'’, '’my love'’, '’lovely'’, en '’sweetheartie'’. Dat is mijn manier van liefde tonen richting een meisje. Daarnaast inderdaad ook persoonlijke dingen met haar delen soms.

 

Reageer