Skip to main content

Hey iedereen 

 

ik heb een vriendin waar ik veel mee afspreek en meestal kijken we dan een film ofzo maar nu wil ze afspreken maar zei ze dat ze geen zin heeft om een film te kijken. We weten beide niet echt wat we willen doen want we kunnen door het slechte weer niets buiten doen.

 

Heeft iemand suggesties? Wat doen jullie als jullie met vrienden afspreken thuis?

Hey @Woulou , 

Dit kun je gerust vragen aan vriend of vriendin :)) Die weten hiermee ook meestal wel raadt!

Het is ook leuk om bijvoorbeeld te gaan gamen of muziek te luisteren. Of te kaarten, bordspel spelen. 

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben. 

Groetjes!! :)) 

 


doe cluedo. 


Hoi Woulou!

 

Er zijn heel veel leuke ideeën op het internet te vinden! Zo, dat je niet in routine valt :)

Uiteraard hoor je in een relatie evenwicht te houden, ook zij mag met ideeën komen!

 

Een paar ideeën om inspiratie op te doen:

  • Gamen
  • Elkaar beter leren kennen door spelletjes (Durf of doen bijvoorbeeld)
  • Wandelen (Ook al is het slecht weer, kan superleuk zijn :))
  • Ligt aan je leeftijd en waar je woont: Als je ouder bent dan ~15 en je hier veilig mee voelt kan je er voor kiezen samen in de stad wat te drinken en wat te praten. 
  • Bordspelletjes
  • Sporten :P
  • ect.

Bedenk samen leuke dingen om je te vermaken, vraag elkaar dingen die je niet van elkaar weet, et cetera. Probeer elkaar beter te kennen! Dat is alleen maar goed voor je relatie!

 

Hoop je geholpen te hebben!

Met vriendelijke groet,

Hulpert


Reageer