Vraag

Wat doe je eigenlijk met een crush?

  • 8 October 2023
  • 0 reacties
  • 29 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, 

Ik ben er eigenlijk heel snel over mijn break up gekomen en heb nu gevoelens ontwikkeld voor een meisje op mn school. Er komt nu een heleboel gebabbel over mijn break up en hoe en wat en waarom ik een crush heb, maar mn vragen staan helemaal beneden. 

 4 maanden geleden is het uitgegaan met mn toenmalige vriendin. Het was geen dramatische break up en het kwam doordat we te veel verschil hadden. Ervoor hadden we ook al veel ruzie en het ging niet geweldig. Ik had voor onze relatie van 6 maanden voor 1 jaar een crush op haar. Miss hebben jullie weleens mn topics over dr gelezen lol. 

Oke en nu komt het gebabbel over het meisje dat ik nu leuk vind. Laten we haar maar T noemen. 

Ik heb T dus ontmoet via schoolwerk. In de zomervakantie kun je voor school werken en dus bijvoorbeeld helpen met opruimen, lokalen inrichten, boeken etc. We hebben voor 1 week gewerkt, maar ik heb 1 dag daarvan bijna alleen met T gewerkt. Ze is korter dan ik, heeft kort haar, rustig, ongeveer dezelfde afkomst en ik vind dat ze een hele mooie stem, lach en ze heeft lowkey drip lmfao. Ook is ze hartstikke slim. Klinkt heel basic maar ja dat zijn crushes lol. 

Ik weet nu over haar dat ze eigenlijk helemaal niet zoveel vrienden heeft. Ik zie haar eigenlijk alleen op school lopen met 1 vriendin en verder met haar zus. Ik zit bij haar bij een aantal vakken, bio, natuurkunde en wis. Daar zit ze meestal ook alleen. Ugh maar ik vind mezelf altijd zo cringe voor de klas lmfao wanneer ik vragen beantwoord lol. 

In ieder geval, ik denk eigenlijk dat het helemaal niks gaat worden tussen mij en T. Want ik ben heel anders dan haar denk ik. Zoals ik al zei, is T meer rustig, maar ik kan ongelofelijk druk zijn. Ik denk eigenlijk gewoon dat ik te anders ben en dat ze niet op zo’n iemand interesse zou hebben lol. Ik heb ook besloten om dit niet aan mijn jongens te vertellen want dat loopt niet goed af haha. 

Oke en dat nu komen de vragen: 

Dusja ik wil er eigenlijk over mijn crush op haar komen, want ik denk door mijn vorige relatie dat het gewoon niet waard is om te crushen, want mijn vorige crush maakte me mentaal kapot. Ik wil mn gevoelens wel ooit delen maar ik wil niet mezelf voor schut zetten haha, maar hoe? dusja dat is mijn vraag eigenlijk lol. Ik waardeer ander advies ook gewoon heel erg !! 

Ook denk ik dat ik misschien heel snel over mijn oude relatie kwam. Is het normaal om gevoelens voor een andere persoon te ontwikkelen na 4 maanden? 

Dat waren mijn vragen eigenlijk. Alvast bedankt!! 


0 reacties

Geen reactie

Reageer