wat doe ik verkeerd?

  • 18 December 2022
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik ben een meisje van 13 jaar, ik heb een relatie, nou zo voel het, weet je hoezoo? ik doe me zo best voor hem maar hij gewoon echt niet voor mij. daar heb ik het heel lastig mee, ik snij me 3 keer in een week niet best maar wel effe beter voor me .kijk ik vraag heb je lekker geslapen? hij zegt ja maar dan houdt het op, geen hartje, geen en jij ? gewoon niks. ik vraag hoe was je dag, ‘goed’ weer geen hartje, weer geen en ‘die van jou? hoe gaat het, wel goed , zegt hij, maar geem hartje,  geen met jou 

maar ik hou zoveel van hem wat moet ik toch doen, niks helpt, me vriedinnen (ja eigelijk geen vriedinnen), maar ze zeggen: maak het uit. maar zo gezegt maar niet gedaan ik hou  zo veel van hem, gewoon te veel, help me gewoon! ik kan nie meer, ik wil dood k wil dood maar nooit opgeven gaat in me hoofd rond, maar dat gaat paar keer weer weg  .

 ik wil eigelijk zeggen single leven is beter en ik wil echt niet meer zo verder.

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon op grond van regel 10 en regel 16.


4 reacties

Badge

hoi yara,

ik had ook een relatie waarbij ik me zo voelde. vanaf  12 maart tot 2 december waren het de beste tijden van me leven maar toen ging hij ineens naar een andere school. hij werd vrienden met nieuwe mensen (vooral meiden) en hij negeerde mij steeds meer. al mijn vriendinnen die ik er over vertelde zeiden dat ik het moest uitmaken maar ik hield zo van hem. ik was er al 7x over begonnen dat hij anders moet doen maar op 2 december was ik er klaar mee. ik zei alles wat me dwars zat en uiteindelijk snapte hij mij, maar toen zei hij '’we doen elkaar alleen maar pijn zo, ik denk dat het beter is om uit te maken. dit waren wel echt de beste tijden van mijn leven en jij de best persoon ooit maar zo is het beter'’ ik was zo in paniek dat ik hem probeerde te overtuigen terug te komen maar ergens wist ik dat het zo beter was. wat ik wil zeggen is, je kan zielsveel van hem houden maar als hij de ware is behandelt hij je ook zo. ik wil niet irritant zijn maar ik denk dat het beter is om uit te maken. en ik ben ook nogsteeds depressief maar nu ik zonder  hem ben is mijn hoofd rustiger en gaat het beter. :) ik hoop echt dat dit nuttig is en je helpt. 

groetjes <3

Reputatie 7
Badge +15

Vervelend, ik leef met je mee!! 
stuur jij zelf weleens hartjes, probeer het eens! Kijken naar zijn reactie. 
 

en veder? Doet hij nonchalant tegen je , of praat hij “ in het echt “ wel tegen je? Op een “ normale” manier,. 
 

en probeer alsjeblieft minder te snijden, ga bijvoorbeeld nu 2x in de week, en langzaam afbouwen. 

Het is echt heel erg als je zelfmoord gedachten hebt, ik wil je zoo graag helpen! Maar doe het niet (het is zo geef nooit op!) er is altijd wel een uitweg, 

 

maar voor nu; ga iets leuks met je vriendinnen doen, even naar de bios, thuis een filmpje  shoppen ofzo! 
 

en wat je vriendje betreft; het hoeft niet aan jou tel liggen ( misschien is zijn oma ziek, is hij depressief, is zijn kat, of vis dood, of blijft hij misschien zitten) zorg dat hij jou alles kan vertellen 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @yara.3 , 

Wat rot dat je op momenten denkt 'ik wil dood’ en op deze manier niet verder wilt. Heel dapper dat je je gevoelens en gedachten op het forum deelt. Mocht je je verhaal anoniem willen delen dan kun je ook De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge

onnodige quote verwijderd 


laat hem gaan als hij geen aandacht aan je besteed vind hij je minder leuk dit is me heel vaak overkomen en elke keer als ik heel erg mn best ging doen merkte ik dat ze af gingen haken dus maak niet de eerste stap en doe niet/minder je best voor een weekje en als hij dat ook niet doet maak het uit dan is t gwn toxic maar stel hij vraagt of zegt iets liefs na die week ga er op in en zorg dat hij jou gevoel hier over ook weet en wees eerlijk misschien zijn jullie gwn niet voor elkaar gemaakt?

Reageer