Skip to main content

Ik probeer altijd aardig te zijn en vrolijk te doen,
Ik vraag altijd wat er aan de hand is als ik zie dat het niet goed met haar gaat,
Ze kan altijd met mij praten over ALLES (en doet dat ook)
Ik sta altijd voor haar klaar en ik steun haar met alles wat ze mee maakt en waar ze mee zit.
Ik doe ALLES voor haar, laatst zouden we naar de MC gaan maar er was iets tussen gekomen waardoor
ze niet mee kon, en ze zei nog 'je hoeft niks mee te nemen hoor' maar ik ken haar dus ik had alsnog
kipnuggets voor haar gehaald en dit vond ze toch heel fijn en lief.
We maken altijd grapjes samen en doen bijna alles samen.
We kennen elkaar super goed en we zijn al bijna 1 jaar lang beste vrienden.
En soms krijg ik als ik vrolijk en aardig doe tegen haar alsnog bitchie en onaardige opmerkingen,
ze doet dit meestal als ze ergens mee zit en dat neem ik haar niet kwalijk en dan gaan we meestal
ook praten over wat er is, en dan daarna is alles weer goed.
Maar vandaag deed ze dit ook en ik vroeg wat er was en ze zei 'niks'
dus ik zei 'ow oké, als er wel iets is ben ik hier voor je' en ze bleef onaardig doen
en mij negeren/kortaf reageren.
Wat doe ik fout?

Doet ze dat negeren vaker of is dit de eerste keer?  Het kan zijn dat ze gewoon een slechte dag had en dat nu op jou afreageert. Juist tegen iemand die we graag mogen doen mensen vaak onaardig omdat die persoon je toch niet laat zitten. Ik zou het niet persoonlijk opvatten. Jij doet niks fout en ik denk dat veel mensen heel graag een vriend zoals jou zouden willen hebben.


Hey @tim16

Dit is eigenlijk de eerste keer dat ze zo reageert tegen mij.

Dankje voor deze lieve reactie en ik denk dat ik het nu wel een beetje kan begrijpen. 


Hoi ik ben het eens met @tim16  jij doet juist alles heel goed zo te zien. Super lief ook dat je toch wat meenam bijvoorbeeld. Je leeft je in en denkt aan haar zonder eigenbelang. Een bijzondere eigenschap! Ondanks dat ze zo doet, je doet het heel goed en blijf zo! :) 

Groetjes liefs Julian X


Hi ik ben het helemaal met de jongens eens!! Je lijkt me een echte schat ! 

Sjammetje xxxx


Reageer