Skip to main content

Hoi,

Ik (jongen van 16) ben al zeker 3 á 4 jaar opzoek naar een vriendin. Om één of andere reden zijn alle meiden waar ik op af stap niet op zoek naar iemand zoals ik, of tenminste, zo hoor ik het altijd, terwijl ik zelf niet snap wat ze bedoelen. Ik zal even een korte spiegeling van mezelf geven. Ik ben 16 jaar, af en toe best wel grote bek, 1,65 meter (schijnt ook belangrijk te zijn), ik drink niet, ik verafschuw mensen die roken en ga eigenlijk nooit naar feesttenten of festivals ofzo. Nou vraag ik mij af, kan iemand van ongeveer mijn leeftijd mij kunnen zeggen wat ik fout doe? Ik snap niet wat en ik begin langzamerhand de moed een beetje op te geven dat ik ooit uberhaupt een vriendin krijg.

Alvast bedankt,

Een anonieme kerel

Je zult wel een vriendin krijgen, ik snap dat het vervelend is maar het kan gewoon een tijdje duren voordat je iemand tegenkomt bij wie het ook wederzijds is.

Als je gewoon jezelf bent, respect en hygiëne hebt dan doe je je best.

Het kan gewoon zo zijn dat je niet hun type bent, ja het kan nogal ingewikkeld zijn.

Kortom, je moet denk ik gewoon wachten


heyy, 

ik wil ff zeggen dat je 100% niet de enige bent die hiermee struggled. ik denk dat veel mensen die op deze website zitten (waaronder ik) geen relatie hebben. ik wil zelf ook al vanaf me 11de een bf maar dat is er ook nog niet van gekomen. veel vriendinnen en vrienden van mij hebben ook nog nooit een relatie gehad.  ik denk dat je gewoon meer moet proberen en zolang je haar maar met respect behandelt komt het echt wel goed. dus stap gw op iemand af als je diegene leuk eruit vind zien en mss komt er iets van. het heeft geen haast.  kijk, ik durf zelf niet op mensen af te stappen en dat is denk ik waar ik de mist in ga. je kan zien dat de vrienden van mij die wel de eerste stap durven te zetten, veel verder komen. dit is ook iets waar ik aan zal gaan werken in 2024. ik hoop dat je hier iets aan hebt. groetjes xxx

 

 


Helemaal niks, maak je geen zorgen.

Soms vind diegene het ook spannend en is nog mentaal niet klaar vr een relatie. Dat is mijn crush


Reageer