Vraag

Wat denken jongens over relaties

  • 21 August 2020
  • 7 reacties
  • 159 Bekeken

Badge

Hey, ik ben een meisje van 13 jaar en ik zit de laatste tijd best veel over liefde bezig maar ik ben benieuwd wat jongens van mijn leeftijd denken over relaties enz.

1.wat vinden jullie echt een afknapper

2.wat is juist leuk aan meisjes bijv. Grappig zijn heel lief, sportief enz.

3. Als jullie praten over meisjes wat wordt er dan meestal gezegd.   

 

Okiiiii veel Suc6 😂

En als je nog wat wilt vertellen over dit onderwerp zeg maar 😙✌️❤️


7 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik vind het echt een afknapper als je rookt 

 

als ze mijn hoodies pikt en knuffels geeft 

 

en er word nog al over gekke dingen gepraat

 

( tekst verwijderd ivm regel 6/7 )

hoii

Hey, ik ben een meisje van 13 jaar en ik zit de laatste tijd best veel over liefde bezig maar ik ben benieuwd wat jongens van mijn leeftijd denken over relaties enz.

1.wat vinden jullie echt een afknapper meisjes die hc doen en roken

2.wat is juist leuk aan meisjes bijv. Grappig zijn heel lief, sportief enz. dat ze wel wat romantisch kan doen maar wacht voor sex tot na de trouw

3. Als jullie praten over meisjes wat wordt er dan meestal gezegd.   niemand in me klas heeft vriendin dus er wordt niet over meisjes gepraat

 

Okiiiii veel Suc6 😂

En als je nog wat wilt vertellen over dit onderwerp zeg maar 😙✌️❤️

 

Badge

Okki thnx

 

Reputatie 7
Badge +19

Yoo

1.wat vinden jullie echt een afknapper?  Hc zijn, stinken

2.wat is juist leuk aan meisjes bijv. Grappig zijn heel lief, sportief enz.? Gwn lief, spontaan, gezellig, grappig, loyaal, eerlijk etc.

3. Als jullie praten over meisjes wat wordt er dan meestal gezegd? Gekke shit😂 maar soms ook gwn over hoe een meisje is qua innerlijk hoorrr

joeeee

Badge

1.wat vinden jullie echt een afknapper ik persoonlijk vind het een afknapper als een meisje zich naar gedraagd

2.wat is juist leuk aan meisjes bijv. Grappig zijn heel lief, sportief enz. ze moet lief leuk en ook moet je ermee kunnen lachen ps ik vind het leuk als ze kan zingen

3. Als jullie praten over meisjes wat wordt er dan meestal gezegd. eigenlijk vrij weinig

ps mis kunnen we een keer contact opnemen

Reputatie 2
Badge +2

Hoi, 

Willen jullie er op letten dat het niet toegestaan is om contact te leggen buiten dit forum om?

Groetjes, 

 

Feline van De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge

Ik vind het echt een afknapper als je rookt 

 

als ze mijn hoodies pikt en knuffels geeft 

 

en er word nog al over gekke dingen gepraat

 

( tekst verwijderd ivm regel 6/7 )

OMG HOODIES? KOM BIJ MIJ OP SCHOOL IN MEN KLAS ZON JONGEN WIL IK HEBBEN😭😭😍

Reageer