Skip to main content

warom wilt niemand met mij verkering

Forum|alt.badge.img

hoi ik ben GebruikerD niet m echte naam . maar late we bij het begin beginne ik ben 12 maar niemand wil met mij verkering me vader zegt dat als ik op de middelbare ben dat het goed komt maar dat geloof ik niet hebben jullie tips??

Deel van de tekst verwijderd ivm forumregel 3

3 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 455 reacties
  • 17 maart 2025

12 is nog heel jong. Je pa heeft gelijk: het komt wel goed.

Forum|alt.badge.img

Hey! Het is helemaal normaal om op jouw leeftijd met dit soort dingen bezig te zijn. Veel mensen krijgen pas hun eerste verkering als ze wat ouder zijn, en dat is ook helemaal oké. Soms lijkt het alsof iedereen om je heen al een relatie heeft, maar vaak valt dat best mee.

Hier een paar tips:

• Wees jezelf: Het klinkt cliché, maar mensen voelen het echt aan als je gewoon jezelf bent. Je hoeft niet te veranderen om leuk gevonden te worden.
  • Focus op vriendschappen: Goede vriendschappen zijn de basis voor alles. Soms ontstaat daar vanzelf iets meer uit, en als dat niet zo is, heb je in ieder geval fijne mensen om je heen.
  • Doe dingen die je leuk vindt: Ga naar activiteiten waar je nieuwe mensen kunt ontmoeten. Of dat nu sport is, een hobbyclub, of online communities. Als je bezig bent met dingen die je leuk vindt, straal je dat ook uit.
  • Wees geduldig: Echt, de middelbare school brengt vaak meer nieuwe mensen en ervaringen met zich mee. Het kan dan ineens heel anders voelen.

En weet je? Het is echt niet erg als je nog geen verkering hebt. Je hebt nog alle tijd om leuke mensen te ontmoeten

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 18 maart 2025

Bedankt voor de tips het helpt me nu all😁

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen