Vraag

Wanneer zeg je “Ik hou van je”

  • 29 April 2024
  • 8 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hey, ik heb dus een relatie met een jongen en vind hem echt heel leuk! is niet goed hoe leuk, ik hou daadwerkelijk van hem. alleen wat ik eigenlijk wil is bijvoorbeeld wanneer hij gaat slapen of ik ga slapen dat ik zeg “ik hou van je ❤️😘” alleen ik durf het niet ofzo want dit is niet iets wat we vaker zeggen meestal is het “slaaplekkerr 😘😘” en “tot morgee 🥰😘” en als afsluiter “😘😘” maar ja wat ik zeg is dat ik ook “ik hou van je ❤️😘” en iets in die richting wil zeggen of gewoon random op de dag snap je. alleen ik durf die stap nog niet te nemen want het is niet echt iets wat vaak gezegd word wat ik net ook al zei. dus ja help? 😅 

 

btw wanneer het wel echt gezegd word is wanneer er bijv een tiktok word gestuurd enz 


8 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoi

Hoe oud ben eigenlijk want dat maakt wel een beetje uit.

Ik denk dat je het gewoon moet zeggen en dan kijken hoe hij erop reageert.

groetjes pizzalover

Reputatie 2
Badge

@Pizzalover , 14 en 16 beetje jong, maar toch wil ik wel echt graag laten zien (via bericht ook) da ik zo denk

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Anders begin je met “love ya!” . Dat is hetzelfde maar klinkt iets algemener ofzo.  Of eerst een 😘 kan ook. En daarna het lieve “ik hou van jou”,  dat vind ik altijd zo schattig !
Succes en gewoon mee beginnen ! Liefs, Tover xxx

Reputatie 2
Badge

Love ya is niet echt ons ding, “😘” doen we al, zoals ik al zei ;) maar ja k durf ni ofzo 😅

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Aaanoniempjeeeee  ik vind het heel lief van je. Ik ben ook 14 en verliefd en wij zeggen het ook wel eens tegen elkaar. En dat voelt echt bijzonder en ik smelt elke keer weer 😚. Doe wat je gevoel je ingeeft en ik denk dat hij het zeker heel lief zal vinden en ook beantwoorden. Als je het nog wat spannend vind kun je geleidelijk beginnen. Zoals Tover zegt.  ♥️HVJ♥️ kan bijvoorbeeld ook 😉. Go for it girl! 💪 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 2
Badge

dan zal ik zeggen gewoon doen want op die leeftijd is het nog niet zoooo sirieus

succes nog

liefs pizzalover

Reputatie 7
Badge +14

Love ya is niet echt ons ding, “😘” doen we al, zoals ik al zei ;) maar ja k durf ni ofzo 😅

Ohja sorry ! 🤭 Dan is de tip van Tartan wel een beter idee! HVJ  en daarna verder gaan.

Liefs Tover xxx

Reputatie 2
Badge

anoniempjeeeeeeee

ik zou het gewoon zeggen en dan naar zijn reactie kijken

 

liefs pizzalover

Reageer