wanneer snapt hij het nou?

  • 21 October 2022
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Hoi, 

Ik snap  niet wat ik verkeerd doe.

Rond mijn twaalfde had ik een vrienden groep met toen nog mijn vriendje.

De groep bestond uit 3 meiden en 2 jongens. Na paar jaar (ben nu 16) is de groep uit elkaar gevallen. 2 meiden zijn nog vrienden en de 2 jongens ook en ik heb 2 andere vrienden gevonden.  Nu heb ik met de 2 meiden geen contact meer en met 1 jongen ook  niet. Dat vind ik prima. Maar met de andere jongen nog wel en dat vind ik beetje vervelend. Want met die jongen ging ik alleen om van we ge de groepje en dat het de beste vriend was van mijn ex. Ik heb met die vriend nog een jaar geleden beetje geflirt maar ik zei dat het niks werd. Nu na tijdje stil geweest te zijn app te hij ineens. En vraagt hoe het gaat naar school en zo.... Ik krijg dan buikpijn en ben dan bang dat hij weer begint over liefde en flirten.

Ik vind het vervelend worden en ik vraag me dan altijd af: snapt hij niet dat als ik hem niks laat horen dat ik geen behoefte aan hem hebt? Waarom appt hij dan nog?  Waarom blijft hij contact zoeken..…

Het is niet zo dat hij geen vrienden heeft want hij gaat vaak genoeg stappen, en hij heeft nog mijn ex.

Wanneer snapt een jongen nou dat een meisje niet meer geïntegreerd is in hem 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Jane2022

ik zou hem blokkeren of zijn berichten negeren, dan snapt ie na een tijdje wel dat je geen contact meer met hem wilt. 
 

xx Eenmeisje004 

Reageer