Skip to main content
Vraag

Wanneer ouders vertellen dat ik iemand leuk vind?

• October 16, 2025
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

DnDlover
Forum|alt.badge.img+1

Dus de titel zegt het al (alweer, ik moet echt werken aan betere titels XD). Maar ik ga dus ckomende maandag vertellen aan mijn crush dat ik haar leuk vond omdat ik er afgelopen zaterdag niet aan toe was gekomen. Maar ik zit nu te twijfelen of ik het nu tegen mijn ouders moet zeggen dat ik haar leuk vind. Of als ik heb gevraagd voor een date. Of als we al verkering zouden hebben. (de reden dat ik het alleen maar over de positieve uitkomst heb is omdat ik het zeker niet ga zeggen als ze al nee zou hebben gezegd). Maar ik zat dus ook nog extra te twijfelen omdat mijn ouders al hadden gehoord van mijn broer dat ik met iemand met paars haar rondhing en ik hoorde aan hun stem dat ze dat niet helemaal geweldig vinden (zullen ze mee moeten leven dan). Maar wanneer zal ik het tegen hen zeggen? En wanneer hadden jullie het jullie ouders verteld (als je al in zo’n situatie bent geweest)?

PS: Daarbij. Ik had vanuit(?) mijn vorige post nog als antwoord gekozen dat ik het tegen haar stiefnicht had gezegd omdat ik dus wel wou kijken voor een goed moment, maar was er dus niet van gekomen ):

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 17, 2025

Ik persoonlijk zou het pas tegen mijn ouders zeggen als ik zeker weet dat het iets serieus wordt, maar als je er klaar voor bent, kun je het altijd wel vertellen. Het is normaal dat ze misschien even moeten wennen, vooral als ze je crush nog niet goed kennen. Als jij gelukkig bent, dan zullen ze uiteindelijk wel begrijpen dat het jouw keuze is. 

xx liefs Wolf 🐺