wanneer eerste kus

  • 3 December 2023
  • 8 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Weet de weg
  • 31 reacties

Hallo, ik ben een meisje van 12jaar bijna 13 ik heb een (lief van dezelfde leeftijd) maar ik weet  niet zo goed wanneer hij klaar is voor een kus of knuffel ik dsnk van wel maar ik denk dat hij niet durft daarom wil ik de stap zetten maar ik weet niet wanneer en oo welke manier moet ii het eerst vragen of gewoon doen?


8 reacties

Reputatie 2
Badge

hoi, ik wou je vertellen over de eerste kus van mij, zodat at je misschien kan helpen.

Ik denk dat het een half jaar geleden was. (was/ben 13) Ik weet niet of iemand dat kent, maar er is zoiets dat je een clip van een (cola ofzo) blikje afbreekt en hoe het clipje er dan uitziet is knuffel, kussen of je weet wel samen in bed. Zij besloot dat we dat samen zouden doen en ik was van oke, sure. Toen kregen we kussen, maar ik wist niet helemaal of ik dat wou, dus ik zei maar dat we nog even verder de film af gingen kijken. Ze zei dat zodra de acteurs gingen kussen dat wij dat ook doen en opnieuw zei ik een beetje twijfelachtig '’oke'’.

Uiteindelijk hebben we het gedaan en dat was het wel.

Dus misschien als jullie het leuk vinden kan je een film samen kijken en een manier bedenken hoe je niet al te akwerd ervoor kan zorgen dat je weet of hij het oke vindt. Als hij het niet wilt betekend niet meteen dat hij je niet mag of je eigenlijk niet leuk vindt! ;)

Suc6 en hopelijk heb je hier iets aan!

Badge

ik zou als jullie alleen zijn het aan hem vragen als hij er klaar voor is of dat jullie het alleen met zn tweeen doen en niet in het openbaar

 

Reputatie 3
Badge +1

 

Ja bedankt voor de tip!

Reputatie 3
Badge +1

ik zou als jullie alleen zijn het aan hem vragen als hij er klaar voor is of dat jullie het alleen met zn tweeen doen en niet in het openbaar

 

Oke danku!

Reputatie 6
Badge +5

Ik zou het voor de zekerheid aan hem vragen, je wil natuurlijk ook niet over zijn grens gaan. En er is een heel belangrijke vuistregel, consent is sexy!

Dus je hoeft niet letterlijk te vragen: ‘MaG iK jE MiSsChIeN kNuFfElLen?’ (Dit kan natuurlijk wel! De vraag is of het ook romantisch is, maar het is uiteindelijk zo romantisch als je het zelf maakt!)

Je kan ook voorzichtig zijn schouder aanraken en kijken hoe hij daarop reageert. Als hij het niet wil, merk je het waarschijnlijk vanzelf wel. Ga dan steeds een klein stapje verder en check steeds zijn reactie. Vind hij het leuk of glimlacht hij? Dan ga je weer een beetje verder. Weet je niet helemaal zeker wat hij vindt? Dan kan je het natuurlijk altijd vragen. 

Blijf in ieder geval communiceren, dit kan verbaal of non-verbaal, alles is goed. Houdt zijn grenzen in acht en dan moet het haast wel goedkomen toch? 
Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Reputatie 7
Badge +6

Hey, als hij jou echt leuk vind dan staat hij sowieso wel open voor een knuffel. Daar is geen twijfel over mogelijk. Ik knuffel ook met heel veel (jongens) vrienden omdat ik het leuk vind en omdat ik van ze hou. 

Daarom zou ik die knuffel gewoon doen als ik jou was. 

Kussen is een ander verhaal. Misschien kun je hem eerst een keer op de wang kussen als de knuffel goed ging. 

Hoe ik tot mijn eerste tongzoen kwam was zo(ik was 14) : we kusten elkaar al vaak op de mond. Uiteindelijk deed ik mijn mond steeds een beetje open (zij reageerde daar op dus ik kon naar de volgende stap) en daarna streek ik met mijn tong over haar lippen (dat is eigenlijk een soort vraag om naar binnen te mogen)

Nu tongen we elke keer als we elkaar zien haha. 

Hopelijk heb je hier iets aan

Reputatie 3
Badge +1

 

Ja danku

 

Reputatie 3
Badge +1

 

Ja heel erg bedankt

Reageer