Skip to main content

Hoi ik ben zeepsopje, ik vraag me af hoe je weet wanneer je verliefd bent. Ik denk dat ik verliefd ben op een jongen, maar ik weet het niet zeker.

Zeepsopje

Hoii

Dat is gewoon een bepaald gevoel dat je hebt. Bijv dat je blij word als hij je appt, vaak wil afspreken. En nog veel meer (Veel over de ander denken, veel energie). Ik heb een vriendin en voelde me zo.

Ik hoop dat dit heeft geholpen!

Doeii

Hoi Zeepsopje!

Op het moment dat je echt verliefd bent dan denk je dag en nacht aan die persoon. Je voelt kriebels in je buik als je aan die persoon denkt en je gedraagd je soms ook anders dan normaal.  De ene persoon ervaart het heftiger dan de ander, maar eigenlijk is er maar 1 ding belangrijk op het moment dat je verliefd bent en dat is die persoon. Herken je jezelf hierin?

Hoii

als je verliefd bent krijg je soms kriebels in je buik en denk je wel constant steesd aan hem/haar en als je bijv. Met hem/haar praat wordt je er blij van 

Hoiii,

Je bent verliefd als je veel aandacht aan die persoon besteedt en veel aan hem/haar denkt en gaat blozen of bevriest als hij/zij in de buurt is.

Groetjes, justGhast

Hoii! Ik stel een paar vragen en als je veel ja antwoord ben je denk ik verliefd:

Ben je zenuwachtig als je bij hem bent?

Denk je veel na over jullie 2 samen?

Doe je meer je best als hij kijkt? (ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar gewoon je beste kant laten zien eigenlijk)

Wil je veel tijd met hem spenderen?

Mis je hem als je niet met hem bent?

Gaat de tijd VEEL te snel als je wel met hem bent?

Als je aan hem denkt, vind je het dan moeilijk om te stoppen aan hem te denken en verder te gaan met bijv. huiswerk?

Ben je snel afgeleid als hij in de buurt is?

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Als ik je ergens mee kan helpen/steunen hoor ik het wel!

Liefs -Ikweetgeennaam321

Reageer