Skip to main content
Vraag

wanneer ben je verliefd

• May 25, 2025
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

myla0318
Forum|alt.badge.img+2

Ik ben myla(16) zoals je ziet , maar ik zit al een tijdje met een aantal vragen

1. Wanneer ben je verliefd

2. Kan je meerdere mensen leuk vinden?

3. Wanneer ben je een player

4. Wanneer is goed moment voor de eerste zoen?

5. Welke leeftijd is oke om verkering te nemen

6. Is het normaal om als je een crush heb seksuele fantasien te hebben?

4 reacties

Forum|alt.badge.img

1. Wanneer ben je verliefd? ​​​​​Je bent verliefd als je hem/haar niet uit je gedachten kan krijgen, ook wil je meestal steeds dichtbij diegene zijn, of je kan minder eetlust krijgen en superveel energie

2. Kan je meerdere mensen leuk vinden? Geen flauw idee 

3. Wanneer ben je een player? iemand die het verleden als een spel zitten veel verschillende mensen versierd en verleidt zonder een serieuze relatie te willen

4.Wanneer is goed moment voor de eerste zoen?  waneer je zeker weet dat je partner en jij er klaar voor zijn

5. Welke leeftijd is oke om verkering te nemen? ​​​​​Tussen de 14 en 18 jaar  denk ik maar kan ook eerder

6. Is het normaal om als je een crush heb seksuele fantasien te hebben? ja, je denkt gwn veel aan diegene. En het is sws normaal om seksuele fantasieën  te hebben in de puberteit, of later.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 25, 2025

1 wanneer iemand je een fijn gevoel geeft. En wanneer je vlinders in je buik hebt veel aan diegene moet denken. Ook wanneer je misschien zenuwachtig word bij diegene in de buurt. Maar al deze dingen verschillen natuurlijk erg per persoon.

2 Ik denk het eigenlijk niet echt of tenmimste ik denk als je twee mensen leuk vind dat je de eerste persoon niet zo heel leul vind omdat waarom krijg je dan een andere crush. Maar ik wil hier niet teveel over zeggen want ik heb hier zelf geen ervaring mee.

3 Ik denk wanneer je met meerdere mensen praat die jou leuk vinden terwijl je dat weet en ze mixed signals geeft door dus met ze te flirten enz of wanneer je heel snel steeds weer een nieuwe relatie hebt en steeds van persoon naar persoon gaat en dus eigenlijk je gf/bf sneller wisselt dan je onderbroek 

4 Wanneer jij en degene met wie je het wilt doen er klaar voor zijn en zich comfortabel voelen bij elkaar en het dus allebei 100% willen

5 Ik denk alle leeftijden

6 Ja ik denk het wel maar ja dit verschilt miss per persoon of ze het normaal vinden

Ik ben trouwens een meisje van 15 nog nooit een rela gehad of gezoend dus ik ben niet echt expert ofz om het zo te zeggen haha

Xx anoniem

• May 26, 2025

1. Wanneer ben je verliefd. Je denkt voortdurend aan die ander. Het liefst wil je bij die persoon zijn. En wanneer je bij die ander in de buurt bent: voel je vlinders in je buik, ga je blozen, trillen je knieën, ga je sneller ademen.

2. Kan je meerdere mensen leuk vinden? Dat kan best alleen het is niet handig om dan met bijde tegelijk een relatie hebt.

3. Wanneer ben je een player. Als je de hele tijd veel mensen gebruikt voor liefde enzo en dan ze gaat dumpen en dan meteen naar de volgende gaat.

4. Wanneer is goed moment voor de eerste zoeIn? Gewoon op een moment waarop jullie bijde er fijn bij voelen

5. Welke leeftijd is oke om verkering te nemen. Hangt af wat voor verkering, want op de basisschool kun je dan soort van 'nep’ verkering hebben (en das dan elke leeftijd ongeveer ) en dat is dan meer van dat je met elkaar omgaat en niks speciaals en dan maak je het uit en dat is het dan. Maar als je het echt over een relatie hebt zou ik zeggen 13/14 ofzo (ik ben 12 >:) )

6. Is het normaal om als je een crush heb seksuele fantasien te hebben? Denk het wel. Als je een crush hebt komen er allemaal gedachten. 

Trouwens ik ben nog maar 12 dat ik hier helemaal geen ervaring meeheb maar ik hoop dat je wat aan mijn reactie had :)

dreamy-d2
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 27, 2025

Hoihoi!

1. Wanneer ben je verliefd: Meestal heb je de persoon in je hoofd zitten, je wil diegene appen, je wil contact hebben met die persoon, je glimlacht als je vaak bij diegene in de buurt bent, je bloost als je elkaar aankijkt. Je voelt een soort kriebel in je buik als je een berichtje van diegene binnenkrijgt en glimlacht.

2. Kan je meerdere mensen leuk vinden?: Meestal is het zo, als je 2 mensen tegelijk leuk vind: Ga dan voor de 2de. Als je de 1ste echt leuk vond, viel je niet voor de 2de!

3. Wanneer ben je een player: Stel je hebt een relatie, die gaat uit en een paar uur/1 dag/ 1 week later heb je weer een vriend/in. Die gaat weer uit en dan later heb je weer een vriendin, als dat de hele tijd doorgaat word je een player genoemd. Je kan niet je leven leven zonder een relatie te hebben zogezegd.

4. Wanneer is goed moment voor de eerste zoen? Als je merkt dat je er beide klaar voor bent.

5. Welke leeftijd is oke om verkering te nemen Is verschillend per persoon, verkering kan al op de basisschool, beetje uitzoeken hoe en wat. Dat noem je ook wel snoepjesverkering. Op de middelbare word het meestal wat serieuzer. Het is verschillend per persoon wanneer je verkering wil!

6. Is het normaal om als je een crush heb seksuele fantasien te hebben? Ja, dit is heel normaal! Schaam je er zeker niet voor als dat het geval is. Ik denk persoonlijk dat heel veel mensen dit hebben ervaren. Zelfs mensen waarvan je het helemaal niet verwacht.

Omdat de rest nog een toevoeging doet, zal ik dat ook even doen. Ik heb wel ervaring, ben zelf 15. Dus ik hoop dat dit je een beetje geholpen heeft!

Groetjes!