Vraag

wanneer ben je echt verliefd?

  • 11 August 2023
  • 5 reacties
  • 34 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb dus een jongen ontmoet op een soort festival.

Er zijn allemaal voorstellingen op verschillende plekken in en rond ( naam stad weggehaald door De Kindertelefoon ). Ik was naar een van die voorstellingen geweest en als je het wou, kon je zelf ook een rol spelen in die voorstelling. Super leuk!

En er was daar een jongen en een vriend van die knappe jongen. Die knappe jongen was iets jonger dan mij, hij zij dat die 12 was. Ik ben 14.

Ik heb dus een beetje met hem gekletst en zijn zusje ging mij helemaal plagen wat ik wel grappig vond. Maar ik heb dus niks van die jongen. Geen Snapchat, geen nummer, geen insta. Maar ik vond hem zo knap, ik denk dat misschien wel verliefd ben haha.

 

Maar wanneer ben je echt verliefd? Dus wanneer heb je echt een crush op iemand?


5 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Nou ik heb dus een crush(echt bijna niemand weet ervan) en wat ik gwn merk is dat ik haar dus echt elke keer in m'n gedachten krijg enzo bij echt alles wat ik doe ik denk gwn alleen maar aan haar. Hoop dat je er iets mee kan

Groetjes Archer

lastig. ik denk het echt voelen, maar als je dit gevoel nog nooit eerder hebt gevoeld kan dit lastig zijn.

Zelf heb ik al 1.5 jaar een relatie. op het begin dat je nog niet echt verliefd bent maar interesse hebt, merkte ik vooral dat het leuk vond om met hem te berichten. Maar toen ik echt verliefd werd, voelde ik me gelukkig wanneer ik hem zag, denk ik de hele dag door aan hem, betrek ik hem met alles, praat ik veel over hem, heb je toekomstplannen. 

Dit was bij mij het geval. Misschien kan je z’n snap vinden door snapkaart. Of als je z’n naam weet, gewoon veel zoeken, op bijv insta of snapchat als je het echt graag wilt. 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi, als je echt verliefd bent dan merk en voel je dat in je hele lijf en gedachten. En je ontkomt er dan niet aan ;) dus je merkt het echt vanzelf! Kriebels, al je dromen gaan er over, je wilt (in mijn geval) haar liefst constant zien, dingen doen, haar alles laten weten wat je meemaakt, zulke dingen. Het is telkens in je hoofd dat gevoel:)

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +7

Dankjewel allemaal!

Ik ben dus niet verliefd, want ik voelde me toen alleen een beetje ongemakkelijk haha. Was waarschijnlijk hormonen :)

Reputatie 7
Badge +17

Ja, gewoon iemand knap vinden is wat anders dan echt verliefd zijn. Als het je overkomt merk je het echt wel.

Reageer