Vraag

Wanneer ben ik aan de beurt..?

  • 20 March 2021
  • 7 reacties
  • 273 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey!

Ik ben een meisje van bijna 16 jaar en ik heb nog nooit een relatie met iemand gehad of ook maar iets wat daar in de buurt van komt. Ik weet dat dit niet erg is, maar ik zou het eerlijk gezegd zó graag willen en het is best lastig om te zien dat iedereen om mij heen al zo ver gaat met relaties..Ik ken bijna niemand van mijn leeftijd die nog nooit met iemand heeft gehad ofzo, de meeste nemen het zelfs nog 'wat' stapjes verder.. 

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, want ik heb wel jongens leuk gevonden, en vind dat op dit moment ook, maar het lijkt wel alsof niemand mij ooit leuk heeft gevonden ofzo (klinkt zielig, maarzo voelt het wel).. ook zou ik wel iets met een meisje willen of kunnen hebben,  maar ik denk niet dat mensen dat van mij zouden verwachten en dat het daardoor ook niet komt.:(  Nouja.. 

Wie o wie kan mij hierin een klein beetje verder helpen? Zijn er meer mensen die dit vergelijkbaar hebben? Ligt het aan mij?

Liefs,  ik


7 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Nee joh, super veel tieners hebben geen relatie…  Gemiddeld gaan relaties boven de 25 echt ergens naartoe, dus je hebt nog 9 jaar te gaan...

Nee joh, super veel tieners hebben geen relatie…  Gemiddeld gaan relaties boven de 25 echt ergens naartoe, dus je hebt nog 9 jaar te gaan...

Thnx:) ik weet ook wel dat heel veel mensen dat niet of nog niet hebben, maar ik zou het gewoon zo graag willen en ik heb nu een beetje het gevoel dat het ook niet gaat komen.. 

Mijn vriendinnen en andere mensen hebben wel eens gezegd dat ze mij niet in een relatie zien en dat vond ik heel erg om te horen.

Ook vind ik iemand op school leuk, en mijn vriendinnen zeggen steeds dat hij mij waarschijnlijk niet eens herkend en dat het hem ook niks boeit, en dat is denk ik ook wel zo ..Maar toch, hoe kóm je dan ooit in een relatie? Wat moet ik ervoor doen.. want als het aan mij ligt ben ik toch niet bereid om mijzelf te veel te gaan veranderen eigenlijk haha

Nouja ik weet het niet, komt wel denk ik..ooit

Reputatie 5
Badge +6

@WhoKnows Als je verkering met iemand wilt moet je het aan diegene vragen… Er is geen andere optie...

Hallo WhoKnows :)

De meeste mensen om jou heen hebben niet een relatie met de ware liefde. Je krijgt vanzelf wel een relatie.  En er zijn ook meerdere dingen waarom het positief is om geen relatie te hebben:

  1. Het is niet Coronaproof.  Een relatie op 1.5 meter afstand is heel moeilijk. Dus niet Coronaproof. 
  2.  Je kunt je tijd die je dan aan een relatie besteed ook besteden aan andere positieve dingen. Zoals met vrienden wat doen, of leren voor toetsen, etc.
  3. En we zitten toch in een lockdown. Je kan niet zo heel veel doen.

-TheMightySlayer <3

Hallo WhoKnows :)

De meeste mensen om jou heen hebben niet een relatie met de ware liefde. Je krijgt vanzelf wel een relatie.  En er zijn ook meerdere dingen waarom het positief is om geen relatie te hebben:

  1. Het is niet Coronaproof.  Een relatie op 1.5 meter afstand is heel moeilijk. Dus niet Coronaproof. 
  2.  Je kunt je tijd die je dan aan een relatie besteed ook besteden aan andere positieve dingen. Zoals met vrienden wat doen, of leren voor toetsen, etc.
  3. En we zitten toch in een lockdown. Je kan niet zo heel veel doen.

-TheMightySlayer <3

Thnx!!:) En dat is inderdaad ook wel weer waar haha

Heey @WhoKnows ,

Je bent niet de enige:)

Ik ben momenteel wel goed bevriend met een aantal jongens en daar kan ik het prima mee vinden. Maar niet in de zin dat ik een relatie wil of verliefd ben, maar gewoon goede vrienden.

Zelf denk ik dat ik nog niet klaar ben voor een relatie, ik wil eerst nog verder aan mezelf werken, voor ik me daarin stort. Maar ik sta er zeker wel voor open. Ik zie of merk het vanzelf wel als ik verliefd word, ik ben er niet bewust mee bezig of naar op zoek. Voor mij is het een serieus onderwerp en ik zou niet zomaar een relatie of verkering nemen om erbij te horen of omdat dat zou horen.

In groep 8 was een jongen wel verliefd op mij, dat was eigenlijk wel heel grappig. Ik was niet op hem, maar hij heeft ook nooit face-to-face durven zeggen dat hij mij leuk vind. We waren achterburen dus voor hem best akward, later is hij verhuisd. Ergens was het wel leuk dat iemand jou leuk vond. Maar ja dat is kinder verliefdheid, wel iets anders dan een serieuze relatie.. Ik heb zelf wel een paar keer jongens leuk gevonden, maar geen idee of ze mij leuk vonden. 

Ik ben van mening dat een relatie vanzelf komt, het is niet iets wat je perse gaat vinden door te zoeken.  Het is ook belangrijk dat je jezelf kunt zijn in een relatie. Het zou zonde zijn als je jezelf nu gaat veranderen/aanpassen om een relatie te krijgen. 

Groetjes,

Simply Me

Bij de ene persoon gaat het al wat vlugger dan bij de andere maar het is niet abnormaal als je niet direct iemand vindt die bij jou past. Ik heb een goede vriendin en haar zus is 29 zij heeft echter nog nooit een relatie gehad en als ze een had duurde deze echter 2-3 dagen wat je geen relatie kan noemen. 

 

Je moet echter ook niet bang zijn om zelf een paar stappen te ondernemen want meestal lijkt de situatie wat dom je weet nooit tot wat het kan lijden zoals BV. naar de film te gaan, ga gezellig met zen tweeën iets drinken en misschien alvorens je het weet heb je beet en heb je een relatie of volgt er 2de date maar blijf subtiel en dring jezelf nooit op. 

Reageer