Skip to main content
Vraag

waneer is het een goede tijd om te vragen of ze m’n vriendin wil zijn

• May 4, 2025
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Hoihoi! Ik app al sinds 16 april met een meisje uit een andere klas (we zitten allebij in de 1ste) en sinds 23 april  zijn we echt normale vrienden. Al dat is natuurlijk wel leuk maar: we appen bijna elke dag met elkaar en ik probeer de conversatie lopend te houden maar waneer zou een goede tijd zijn om te vragen of ze me vriendin wilt zijn. Want toen ik vroeg of ze me vriend wilde zijn toen zij ze ja en ik vind jou heel aardig en dat geeft me een goed gevoel😊 en nu ben ik verliefd op haar 😍

Dus opnieuw voor herhaling: Waneer is een goede tijd om te vragen of zo me vriendin wil zijn?

Alle reacties worden zeer gewaardeerd!😁

Groetjes, Epicduck01

XX

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hey ​@epicduck01! Super leuk dat het zo goed klikt met haar en dat jullie al bijna elke dag appen. Als ze al ja heeft gezegd toen je vroeg of ze je vriendin wilde zijn, klinkt het alsof ze het ook echt leuk vindt! Misschien bedoelde ze het toen al een beetje serieus, maar dat jullie het nu nog niet ‘officieel’ hebben gemaakt?

Een goede tijd om dat soort dingen te vragen is als jullie echt gezellig contact hebben en het gesprek er natuurlijk naar toe gaat. Je kunt bijvoorbeeld iets zeggen als: “Ik vind het echt fijn hoe we met elkaar omgaan, en ik heb eigenlijk wel het gevoel dat we een soort ‘officiële’ relatie kunnen hebben. Wat denk jij daarvan?” Of gewoon heel eerlijk en simpel: “Zou je echt mijn vriendin willen zijn?”

Probeer het niet te snel te doen, maar als je het gevoel hebt dat jullie er klaar voor zijn, is het juist mooi om het ook echt uit te spreken. Zo weet je zeker dat jullie op dezelfde golflengte zitten. Veel succes, je doet het hartstikke goed! 😊

xx liefs Wolf 🐺

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 6, 2025

Ik zou gewoon zeggen, go for it! Zoek haar anders op irl. Jullie zitten op dezelfde school, of niet?