Skip to main content

waf moet ik?!

• August 5, 2026
  • 0 reacties
  • 36 Bekeken

Dpro
Forum|alt.badge.img+5

Hallo allemaal, 

ik moet dit gewoon even kwijt, er word en gewoon veel gezecht, en ik hoop dat iemand mijn gevoel begrijpt. 

ik heb dus een tijd al een benefit. Heb hier al vaker topics over gemaakt. K ben jongen en zin meid, dag is verhouding. Ben een paar maanden ouder. 

Om even kort te vertellen. We hebben mekaar op t werk leren kennen, en die connectie is steeds beter geworden. Keer afspreken. T ging best goed. Uiteindelijk hebben we gezoend. En later ook gevingerd en gepijpt en zo. Geen seks. Zijn Bijde nog maagd. Uiteindelijk is dat compleet uit de hand gelopen. En voelde ik me best gebruikt en gedumpt. Zijn Bijde bij toen bij t bedrijf weg gegaan. (Om andere redene, niet om mekaar) en wel met contact bij opnieuw t zelfde bedrijf gaan werken. En hier is ons contact weer opgezet. En verder gegroeid tot een liefdes gevoel. Alleen zij heeft mij dingen geflikt. Laatste is een 2 maanden geleden. Wat niet om mij persoonlijk ging, mr gw kut was. wat maakt dat ik mezelf er beetje dubbel om voel. 

mij vind haar leuk, alleen ik heb dus met haar geappt. Dat in de eerste periode, zij met een meid had, een andere jongen leuk vond, en mij pijpte, dit heeft ongeveer een maand geduurd. Maar dat is inmiddels geweest.. 

Nu hebben wij weer ongeveer 2 maanden contact, goed, en behalve een keer een opmerking. (Iets vaker dan een keer mr niet te vaak of zo) en eigen twijfels van eerder, lijkt het mee te vallen. 

Ook zij zecht dat ze er van geleert heeft, en dat dat ze die situaties niet meer opnieuw zal doen, mr mijn ouders betwijfelen dat, en vragen zich af of onze relatie niet op seks gebaseerd word.. dat zij het daar voor zou doen. Wat ik inmiddels een 50/50 bij voel. 

Ik wil haar echt graag. Mr met alles wat er gebeurd is, en dat we bij t zelfde bedrijf werken, weet ik het niet. 

Als ik wakker word is zij de eerste waar ik aan denk, ik wil haar echt wel graag, alleen k hoor meerdere verhalen van wat ik moet doen nu..  

ik hoop dat jullie dit verhaal begrijpen. 
bij vragen, gewoon stellen 

groetjes:)