waarom zo moeilijk?

  • 29 May 2020
  • 6 reacties
  • 137 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Meiden, leg het me uit…

Waarom moeten meiden altijd zo lastig doen met vertellen hoe het met hun gaat en dan boos worden op die jongen? Is toch 1 grote onzin? 

 

Voor de zekerheid: Ik wil het gewoon weten want ik erger me er kapot aan dat meiden boos worden en een jongen er niks aan kan doen omdat dat meisje niks vertelt!


6 reacties

Ik snap zeker dat het je irriteerd dat een meisje niet meteen vertelt wat er loos is. Wat een reden kan zijn is dat ze zich op dat moment nii helemaal op dr gemak voelt om echt te vertellen wat dr dwars zit. Je moet je daarvoor best wel kwetsbaar opstellen namelijk. Als ze heeft aangegeven dat dr iets mis is kan dat ak een hele stap zijn, maar als ze eenmaal echt moet gaan vertellen wat er loos is komt het een beetje dichtbij. Vaak kan het helpen om haar te vertellen dat ze het mag vertellen, dat ze zich nergens voor hoeft te schamen. Stel haar ff op dr gemak en laat ff weten dat ze je kan vertrouwen, ookal weet ze dat wel. Op zo’n moment dat nog ff benadrukken is altijd wel fijn om te horen. Maarja dr dwingen om te vertellen wat er aan de hand is kan je natuurlijk ook nii doen🙃.  Als ze het echt nii wil vertellen, ja dan houdt het op.

Reputatie 5
Badge +4

wss omdat we ongesteld zijn ofz, in ieder geval als iemand aan mij vraagt wat is er word ik boos als ik ongesteld ben, wat is er is gwn een irritante vraag, accepteer het gwn. o ja en nooit maar dan ook NEVER NOOIT zeggen BeN Je OnGeStElD oFz want daar kan ik egt zo boos van worden VOORAL als ik ongesteld ben. maar goed ik kan begrijpen dat je het irritant vind maar als je ziet (als je een vriendin) dat ze een beetje verdrietig kan je een knuffel geven ofz, ik zou het in ieder geval fijn vinden, maar dit is niet bij alle meisjes. nou ja meisjes zijn gwn ingewikkeld

@anoniempjex13 ik snap het wel enigzins, alleen vind ik het nog steeds beetje appart.  Gewoon gezeik xD

@anoniemegast43 Beetje respect voor de meiden die elke maand ongesteld worden en daar ook de gevolgen van merken is ook wel een beetje gewenst hoor. Ik heb zo het idee dat je je echt iet voorsteld wat het met je doet, en dat dan elke maand.

Badge

Dit komt omdat een meisje met meerdere problemen loopt en als jij dan bijv 1 klein dingetje zegt die de hele dag word gezegd zonder dat jij het weet, worden meiden vaak boos of verdrietig. Maar meiden kunnen ook dramaqueens zijn hoor. Ik ben niet echt zo’n meisje meisje dus ik weet niet echt hoe het gaat bij echte meisje meisjes, maar het gene wat ik heb opgeschreven weet ik wel zeker

@Flikkenfanxx ik heb ook zeker respect daarvoor maar als ik pijn heb dan ga ik ook niet zeiken op mensen! En ik heb zeker wel het idee hoe het voelt! Heb op school zo een test gedaan en het deed fucking veel pijn, dus zeg niet dat ik er geen respect voor heb. Het is niet dat een vrouw de hele maand ongesteld is maar toch maar 4 dagen per maand? En als een vrouw dan elke dag van de maand zeikt ligt het zeker niet aan dat ze ongesteld is! Dus ik heb gwn respect ervoor jezus man. Ik vroeg me alleen af waarom meiden boos worden op jongens die niks doen, zoals @Sterretje het al zegt heel rustig en duidelijk!

Reageer