Skip to main content

Waarom stellen jongens altijd zulke rare vragen aan mij of vragen ze aandacht van mij. Ik vindt het altijd bloed irritant als jongens dit doen en denk dan zucht daar gaan we weer. Afgelopen zomer ook zo voorbeeld de overbuur jonge is al 18 en sleutelt graag aan auto's best ook nog wel mooie. Maar dan zien ze mijn zusje en ik op het grasveldje zonnen in bikini gaan ze extra stoppen met sleutelen en rondjes rijden paar keer gas geven. Vervolgens loop ik maar naar de oprijlaan van zijn huis parkeren ze de auto vlak voor me neer en doen dan keihard de muziek aan en gaan weer verder sleutelen. Gaan ze echt allemaal dingen uitleggen wat wat is echt dan denk ik vraag geen aandacht. Of toen ik de hond aan het uitlaten was liep ik langs het beekje zitten er 2 jongetjes van nog geen 13 jaar te vissen zien ze me voorbij komen met hond en in bikini. Vraag ik ja wat heb ik iets aan van jullie wat heb jij een gekke bobbel in je navel zegt er 1 tegen wat heb ik zeg ik terug ja een gekke bobbel. Ja en zij ik ga maar weer mooi vissen ja maar mag ik hem aanraken. ik echt schreeuwend wat wil je me navel aan raken gat verdamme goor en hij stond al echt voor mij toen heb ik hem echt een knietje in de noten gegeven.

Waarschijnlijk vinden ze je er gewoon goed uit zien. En als je een bikini draagt kunnen ze als excuus zeggen dat je er ‘met zulke kleren om vraagt’. Bullshit, als het warm is mag je een bikini dragen. Helaas is er niet veel aan te doen. Je kan natuurlijk met de jongens die dat doen gaan praten, maar dat kan nogal ongemakkelijk worden. 

Als iemand je bewust aanraakt, zelfs al stelt het niet veel voor, en jij vindt dat niet prettig, dan kan je ze proberen aan te klagen voor aanranding, of je kan ermee naar een volwassene gaan. 
 

Succes in ieder geval. 


-Onnodige quote verwijderd-

Denk ik ook alleen bloed irritant steeds je wilt gewoon liggen zonnen inplaats van rokende auto's horen. Ik heb wel eens gezegd aub vraag niet om aandacht auto's interesseren me niet en we willen gewoon daar liggen. Ik had inderdaad aangifte kunnen doen maar ik heb het afgedaan met een knietje in de noten.


-Onnodige quote verwijderd-

Hmmm. Als er een auto staat kan je gaan hoesten en zeggen dat je last hebt van de rook?  Ik kan echt niets anders (legaals) bedenken, (◞‸◟ㆀ)ˢᵒʳʳʸ


-Onnodige quote verwijderd-

Ik zou dat wel gaan doen volgend jaar zomer of misschien net zoals wat ik vroeger deed gewoon op het midden van de weg gaan liggen. Vroeger deden we het voor de grap nu zou ik het kunnen doen om de aandacht te trekken dat ze moeten ophouden. Ik haat al om die reden auto's ze stinken behoorlijk naar rook laat staan dat ze dan ook nog een boel herrie maken. Doe mij maar elektrisch aan de paal veel rustiger en minder stinken  


Reageer