Vraag

waarom vindt ze het spannend?

  • 14 April 2022
  • 8 reacties
  • 166 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Jow,

ik heb ff een vraagje aan alle meiden. Mijn vriendin vindt het heel spannend om “seksuele dingen” (k noem t maar ff zo)  te doen. Ik vind dit niet zo’n big deal ondanks dat ik voor haar geen ervaring heb. Waarom vind zij dit zo spannend en is het voor haar een soort “angst”? Hebben jullie dit ook?


8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ik denk dat dat is omdat ze er nog niet helemaal klaar voor is dus die rustig aan.

Wilhelmavemela.

Badge

het kan inderdaad dat ze er nog niet klaar voor is. ik heb deze angst ook, maar dat komt door onzekerheid. het beste is om het er met haar te over hebben als het je echt dwars zit, goede communicatie is belangrijk in een relatie! maar wanneer ze er klaar voor is komt het vanzelf wel.

Reputatie 7
Badge +19

@anonymous snap je het nu?

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik denk dat ze het spannend en eng vind misschien en het  een beetje een eng gevoel lijkt als er “iets” in haar lichaam komt en er dan wat gebeurt.  Dat kan ik me goed voorstellen en ik heb altijd geleerd van geef het meisje de beslissing wat ze wil en wat ze niet wil en zij vertelt wel wat er kan en mag en alles wat je samen kan doen is fijn zolang je het allebei leuk en fijn vind.  Als ik zelf iets zou moeten doen als jongen wat ik niet fijn vind dan heb ik ook geen plezier en wordt het eng dus voor een meisje is dat net zo. Mij lijkt het ook nog best apart en een beetje eng en dan wacht je gewoon nog even tot je er allebei aan toe bent :) en tot die tijd geniet je van wat je samen al wel allebei leuk vind.

Groetjes liefs Julian X

Hey ik kan het niet beter zeggen dan Julian12. Top antwoord, helemaal goed !  Heb geduld en geniet van wat al kan. Geef een meisje altijd ruimte :)

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +2

Ze is nog niet klaar voor. Meiden hebben tijd nodig. Je vriendin heeft tijd nodig. Het is extra spannend voor meiden, want meisjes zijn heel verlegen in zo'n dingen. Ik vind het super spannend. Ik denk zij ook

 

Emma

Reputatie 1
Badge

Ga vooral niet over de grenzen heen van je vriendin, wacht tot zij er ook klaar voor is.

groetjes, 

Line

Reputatie 7
Badge +14

Heyy, 

Ik denk ook dat ze het spannend vind om iets in haar te hebben en dat soort dingen. Ook kan ik me voorstellen dat het eerst best wel veel pijn doet om in zo’n klein gat  dan iets best wel groots, of in ieder geval groter dan dat gat erin te stoppen. Geef het tijd en luister naar haar. Als ze stop zegt, stop dan. Ga niet over haar grenzen heen. Als ze het niet fijn vindt ga dan niet door. Doe wat jullie allebei fijn vinden. Dan is het voor jullie allebei leuk en is het misschien iets minder eng voor haar. 
 

xx Eenmeisje004 

Reageer