Vraag

waarom vinden alleen ‘lelijke’ jongens mij leuk ?

  • 1 March 2023
  • 2 reacties
  • 286 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hallo allemaal ik zit met een probleem , 

Ik ben niet vaak verliefd maar als ik het ben zijn het : lieve, knappe, mooie en verzorgde jongens met veel humor en ook gewoon fit en gezond zijn . Maar ze zijn ALTIJD verliefd op mijn vriendinnen die niet eens bij hun in de buurt willen komen . Bovendien de jongens die interesse in MIJ tonen zijn of veel ouder of veel jonger dan ik ( 3 jaar jonger of ouder , ik heb liever jongens die niet ouder dan 2 jaar zijn dan ik )  en sommige zien er nog een klein beetje net uit maar zijn echt complete stalkers ( verder zijn ze gewoon lelijk ! ) of ze zijn onverzorgd , stinken , vapen of doen drugs en zijn niet gezond etc. En ze hebben niet eens een beetje humor en schelden andere vrouwen uit . 
en begrijp me niet verkeerd ik kijk niet alleen naar uiterlijk ( het belangrijkst is voor mij altijd humor en dat hij niet vreemd gaat !! ) maar ik vind het gewoon fijn als mijn ‘vriend’ er een beetje leuk en netjes uitziet pluspunten als hij lekker ruikt ;) Maar dat is niet waar het om draait ik bedoel dat alleen ‘lelijke’ jongens interesse in mij tonen en de jongens die gewoon voor mijn gevoel bij me passen en ook dezelfde dingen leuk vinden als ik ( zoals s’ avonds voetbal op de bank kijken of allerlei films uitkijken en nog veel meer ) tonen altijd interesse in mijn ‘hard to get ‘ vriendinnen om het even kort samen te vatten. 
 

Ik heb wel zo mijn onzekerheden , maar ben ik misschien lelijk ? Want het zijn alleen maar lopende ‘red flags’ die mij stalken ( en soms zijn het alleen jongens die een vriendin willen voor de sier om het maar zo te zeggen) ! 
 

Jullie weten natuurlijk niet hoe ik eruit zie , maar uiterlijk is wel iets opvallends ! 
 

Groetjes , 

saar 

 

PS : Als mijn klasgenoten erachter komen dat die ‘lelijke’ jongens verliefd op mij zijn gaan me ze me plagen !! En als je niet vaped of rookt enzo : ik vind het lief dat je interesse in me toont maar als je me gaat stalken wordt het wel een beetje eng 😧 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

ik snap je helemaal ik heb ook nie echt een kik ik ben Zelf Gay als jongen Ik doe vaak gwn 40 jarige trollen ik weet niet wat ze willen van een 13 jarige ik doe ze vaak gwn pleasen en hun Nudes sturen wat ze willen anders ben ik bang Dussss Veel succes Girllll

Reputatie 4
Badge +2

O pas wel aub op met wat je stuurt !!

Reageer