Skip to main content
Vraag

waarom valt niemand op mij?

  • 1 July 2024
  • 5 reacties
  • 100 Bekeken

hi, ik ben een meisje van 14 en ik heb nog nooit een relatie gehad. ook heeft nog nooit iemand een crush op mij gehad. en nou is dat niet super raar aangezien ik nog jong ben maar toch voelt t kut.

ik vind namelijk zelf dat ik best wel mooi ben, en meerdere vriendinnen van mij vinden het ook. ik ben ook niet heel dik ofz (ik ben zelfs een beetje afgevallen). dus ik weet eigenlijk niet waar het aan ligt dat niemand op mij valt.

zou iemand (vooral jongens) mij kunnen vertellen waar dit aan ligt? zijn jongens gewoon bang om iets te zeggen of ligt het aan mij, want het lijkt alsof iedereen een relatie heeft behalve ik

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoiii,

Je bent pas 14, dus dat komt nog wel. Dat betekent echt niet dat je niet mooi genoeg bent hoor!

Groetjes, justGhast

Reputatie 7
Badge +12

Heyy,

Ben het helemaal eens met @justGhast! Je bent pas 14 en je gaat echt nog wel iemand ontmoeten dat gaat echt wel goedkomen! En dat je nog niemand hebt ontmoet betekend idd zeker niet dat je niet mooi genoeg bent jij bent echt prachtig zoals je bent!❤️

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ik ben het eens met de anderen! En ja waarschijnlijk zijn veel jongens ook wel bang om hun gevoel te uiten. Misschien zijn het juist wel de stillere types die het leukste zijn en een beetje verlegen.  Ik denk dat je dat vanzelf een keer merkt en dan zal jij of hij wel durven om wat te zeggen 😉

Liefs Tover xxx

Reputatie 2
Badge +1

Komt echt wel goed! Denk dat het normaal is vanaf 16 jaar de eerste ervaring te hebben

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @AR_Noniem wat vervelend voor je je hebt mijn steun het licht niet aan jou!!! De jongens durven gewoon niets te zeggen 

 

Hopelijk heb je er wat aan😌

Groetjes @MR SMILE 

Reageer