waarom precies hij!!!

  • 29 September 2021
  • 5 reacties
  • 205 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 155 reacties

Heyy 

Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik verliefd ben. Ik zag dat volkomen niet aankomen, en al helemaal niet bij hem. Hij is zoon typisch blonde sportende bad boy. Ik wil niet op hem zijn!!! Door de stomme punten bij hem te ontdekken probeerde ik het te stoppen maar dat was de stomste idee ooit. Ik begon hem alleen maar leuker te vinden!

Hebben jullie tips zodat ik niet meer op hem ben?

Groetjes Lucky 


5 reacties

Bedenk waarom je hem zo vervelend vind en je ziet het vanzelf bevestigd worden. Dan weet je weer waarom je hem niks vind. Je kan hem ook gewoon vermijden of even zijn profiel negeren op social media, over een tijdje zal je er wel weer om kunnen lachen en denk je hoe kon ik ooit op hem zijn :)

Groetjes Lucas

Reputatie 4
Badge +2

Hi!

Gevoelens heb je helaas niet in de hand. Niemand hoeft het te weten, je kan het volledig voor jezelf houden. Geef het tijd, en wie weet stopt de verliefdheid.

Liefs

Reputatie 5
Badge +4

Even een update.

Ik ben bijna over hem heen maar één vriendin gelooft me niet. 😅

Wat moet ik doen om haar te overtuigen?

Reputatie 5
Badge +4

De laatste tijd krijg ik hem niet meer uit mijn hoofd. Het is alleen ik hoorden vandaag een aantal jongens praten over hem ze waren niet echt aardig. Ze hadden het over dat hij een woedeprobleem heeft en iets met zijn moeder maar voordat ik meer kom horen kapte de meester ze af. Ik ben nog steeds op hem, alleen is dat wel zo handig. Ik doe ook van zulke testen en ik weet ook een beetje hoe een boy in elkaar zit en zo te zien ziet hij me niet zitten. Het is alleen ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd en begin hem steeds leuker te vinden. 

PLZ help me.

XXX Lucky 

Misschien kan je het met een goede vriendin delen, het kan ook zijn dat je het niet los kan laten omdat je tot nu toe nog nergens je verhaal hebt kwijt gekunt

Reageer