Skip to main content
Vraag

waarom kan ik hem niet leuk vinden?

• March 7, 2025
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Forum|alt.badge.img+5

Hi iedereen!

het is weer een tijdje geleden sinds mijn laatste topic, met m’n ex enzo. Nou contact is nogsteeds verbroken en ik ben blij dat ik er eindelijk vanaf ben (poeh poeh nooit gedacht dat ik dit zou zeggen). Anyway. 

na 4/5 maanden denk ik dat het voor mij weer tijd is om langzaam mijn hart open te stellen voor nieuwe mensen (zowel vriendschappelijk als romantisch). Toch na mijn laatste relatie ben ik van iemand die normaal heel snel head over heels voor iemand viel nu een soort gevoelloze robot voor m’n gevoel; vaak dacht ik terug aan kleine dingetjes die m’n ex vóór de relatie voor me deed uit zichzelf (m’n tas voor me dragen, zulke dingetjes) en dat is wat ik mistte (ookal was dat meteen in de relatie weg). 

nu heb ik dus een jongen gevonden die dit allemaal al maanden lang voor me doet en op me wacht etc omdat hij weet dat ik nog moeite heb/had met alles van me ex verwerken. Hij is echt super lief en we zijn al 2x op een “date” gegaan .. 

hij doet echt eigenlijk alles wat ik graag wou dat me ex voor me overhad destijds en heeft geen TikTok (pluspunt nadat in trauma heb opgelopen door beide mn exen hierdoor). 
Hij is ook niet lelijk en verwacht niet van me dat we zoenen etc; hij heeft helemaal begrip voor dingen rustig aan nemen.

maar ookal is hij super, voel ik niet echt vreugde als ik met hem praat of hem zie.. ik mag m echt graag en hij is alles wat ik zou “willen” in een relatie alleen gevoelens komen gewoon niet .. weet iemand waardoor dit komt ?? Ik wil hem namelijk heel graag leuk vinden omdat ik denk dat hij ook echt goed voor me is en ik dit verdien na alles wat er gebeurd is. 

Btw ik ben altijd eerlijk naar hem over mijn gevoelens en hij zegt dat hij dat begrijpt maar ik heb hem wel al 13x (ja serieus) moeten afwijzen.. 

hulp graag ☹️

xx

1 reactie

• March 10, 2025

Nou…, dat wordt dus niks. Je valt gewoon niet op hem, anders voelde je dat echt wel hoor