Vraag

Waarom is het in de klas zo anders?

  • 1 April 2021
  • 5 reacties
  • 169 Bekeken

Badge

Hi allemaal,

ik heb onlangs (sinds een week ofzo)  met een meisje een flow nu. We praten veel op snap en soort van bellen met elkaar, kijken samen Netflix en hebben het gezellig, maar er zit iets dwars bij mij. 
eigenlijk alles wat ik hierboven zeg is alleen in de avond en overdag, maar contact op school hebben we amper. Ik zoek wel contact, vandaag ook maar ze doet niks terug zegmaar. Ik kan haar aandacht niet eens krijgen. Wel ben ik er zeker van dat ze me wel ziet zitten en ik haar ook, maar toch vind ik het wel een beetje raar. 

Mijn vraag is waarom doet ze dit? Is ze dan gewoon een beetje zenuwachtig? Ik wil haar ook niet pushen dus ik stap niet op haar af, of moet ik dit juist wel doen? En zo ja, wat zijn dan misschien nog goeie manieren om het evt. Rustig aan te pakken?

en is dit herkenbaar voor een meisje onder ons op dit forum? Ik bedoel heeft een meisje hier een idee wat het kan zijn omdat ze het zelf ook heeft gehad/gedaan? 

Ik ben een beetje in de war, maar het is al een tijdje geleden dat ik een relatie heb gehad dus ik heb wel veel gemist, maar doe ik dan misschien iets fout? Help me pls want anders moet ik met mijn moeder hierover praten ;)

Thanks alvast!  


5 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Zenuwen ja, thuis kan alles, in de klas doe je 1 ding en je krijgt de school over je heen

Reputatie 2
Badge +2

heyy,

het zijn meestal 1 van deze dingen ze praat niet met jou omdat ze je niet leuk vind maar dat ze wel met je belt omdat ze de aandacht leuk vind, maar het kan ook zijn dat haar vriendinnen negatief over jou denken en liever niet met je gezien wordt maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze zenuwachtig is en niet makelijk persoonlijk met jou kan praten omdat ze je bijvoorbeeld leuk vind, 
wat je denk ik het beste kan doen ik als jullie bellen het een keer vragen want niemand behalve zij kan natuurlijk weten waarom ze het doen, en zo vraag je het toch niet persoonlijk, ik zou er ook niet een te big deal van maken als je het vraagt, probeer het een beetje casual te benoemen zoals “hey hoezo praten we op school eigenlijk niet” je kan er nog bij zeggen dat je het namelijk leuker vind om persoonlijk met haar te praten dan steeds via de telefoon!
als je nog wat wil vragen quote dit dan maar en dan reageer ik zo snel mogelijk!

kuzz

Badge

onnodige quote verwijderd door de kindertelefoon

Hey top bedankt voor de reactie. Ik denk dat het je derde punt is (dat ze me wel leuk vindt) want het is echt best wel duidelijk :)
Wel heb ik nog 1 vraagje. Ik heb de laatste tijd echt een best wel beangstigend gevoel en ik wil er vanaf. het komt omdat ze vaak niet snel reageert. Idk waarom maar het mag. Het zou moeten kunnen, toch? Het is alleen; ik ga morgen met haar afspreken en ik ben best wel zenuwachtig. We hebben trouwens ook afgesproken dat we gw naast elkaar gaan zitten op school, omdat er dan sws contact komt. Ik ben dus zenuwachtig en ik heb altijd al gehad dat als ik zenuwachtig ben, dat ik me dan enorm ga zorgen maken en dan ben ik veel gevoeliger. dus als ze dan na een uur reageert dan vind ik dat heel kut, terwijl dat niet erg hoort te zijn. Ik zeg telkens tegen mezelf dat ik erover heen moet stappen, maar het lukt gewoon niet. Denk je dan dat ik het moet zeggen? of dat ik het gewoon achter me moet laten? Ik weet het niet zo goed maar ik wil er vanaf. Heb je misschien nog tips voor mij om hier ook daadwerkelijk vanaf te komen?

Wel moet ik zeggen dat het weer een tijdje geleden is dat ik iemand echt leuk vind, dus het is ook wel weer nieuw voor me. 

Thanks dat ik nog wat kon vragen!

Reputatie 2
Badge +2

onnodige quote verwijderd door de kindertelefoon.

Wel moet ik zeggen dat het weer een tijdje geleden is dat ik iemand echt leuk vind, dus het is ook wel weer nieuw voor me. 

Thanks dat ik nog wat kon vragen!

heyy,

het is best lochies dat als ze niet reageerd dat je dan zenuwachtig wordt, heel vervelend maar het hoort gewoon bij het hele verliefd zijn gebeuren! maar het kan ook gewoon zijn dat ze net een film ging kijken of een boek aan het lezen is, of dat ze je bericht las en dacht ik reageer later wel en dat ze het dan vergeet, die gevoelens hoef je niet weg te drukken want het is normaal maar je hoeft er ook niet meer mee te doen, wat ik vaak doe is nog even een vraagteken of een punt sturen omdat ze soms gewoon over het berigtje heen lezen. leuk dat jullie in de klas samen gaan zitten! en ook dat jullie samen afspreken, dit zorgt dat jullie al met elkaar persoonlijk gaan praten voor jullie in de klas samen zijn, het beste wat je dan kan doen is gewoon het gesprek op gang houden, het lekker luchtig houden, op zo'n moment vind ik het fijn om gewoon alles waar ik aan denk te zeggen zodat het gesprek lekker op gang blijft. 
hopelijk heb je er wat aan! stel gerust nog meer vragen als je ze hebt!

​​​​​​kuzz

 

Badge

Hey top bedankt voor de reactie. Ik denk dat het je derde punt is (dat ze me wel leuk vindt) want het is echt best wel duidelijk :)
Wel heb ik nog 1 vraagje.
Thanks dat ik nog wat kon vragen!

heyy,

het is best lochies dat als ze niet reageerd dat je dan zenuwachtig wordt, heel vervelend maar het hoort gewoon bij het hele verliefd zijn gebeuren! maar het kan ook gewoon zijn dat ze net een film ging kijken of een boek aan het lezen is, of dat ze je bericht las en dacht ik reageer later wel en dat ze het dan vergeet, die gevoelens hoef je niet weg te drukken want het is normaal maar je hoeft er ook niet meer mee te doen,
hopelijk heb je er wat aan! stel gerust nog meer vragen als je ze hebt!

​​​​​​kuzz

Quotes ingekort door de kindertelefoon

 

Hey, echt tof dat ik je vragen mag stellen. Inmiddels gaat het heel erg goed. Het was leuk toen ik bij haar was, volgende week zaterdag komt ze bij me eten. ik ben echt heel blij met haar, binnenkort ga haar vragen om een relatie te starten. Heb jij nog tips hoe ik dit kan doen, naast dat ik het sws face to face moet vragen?

alweer bedankt :)

Reageer