Hi allemaal,
ik heb onlangs (sinds een week ofzo) met een meisje een flow nu. We praten veel op snap en soort van bellen met elkaar, kijken samen Netflix en hebben het gezellig, maar er zit iets dwars bij mij.
eigenlijk alles wat ik hierboven zeg is alleen in de avond en overdag, maar contact op school hebben we amper. Ik zoek wel contact, vandaag ook maar ze doet niks terug zegmaar. Ik kan haar aandacht niet eens krijgen. Wel ben ik er zeker van dat ze me wel ziet zitten en ik haar ook, maar toch vind ik het wel een beetje raar.
Mijn vraag is waarom doet ze dit? Is ze dan gewoon een beetje zenuwachtig? Ik wil haar ook niet pushen dus ik stap niet op haar af, of moet ik dit juist wel doen? En zo ja, wat zijn dan misschien nog goeie manieren om het evt. Rustig aan te pakken?
en is dit herkenbaar voor een meisje onder ons op dit forum? Ik bedoel heeft een meisje hier een idee wat het kan zijn omdat ze het zelf ook heeft gehad/gedaan?
Ik ben een beetje in de war, maar het is al een tijdje geleden dat ik een relatie heb gehad dus ik heb wel veel gemist, maar doe ik dan misschien iets fout? Help me pls want anders moet ik met mijn moeder hierover praten ;)
Thanks alvast!