Skip to main content
Vraag

Waarom draait alles om liefde momenteel?

• April 13, 2025
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik ben dus aromantisch en ik snap niet echt iets van liefde en ben nooit samengeweest met iemand. Ik heb het gevoel dat sommige mensen hun leven helemaal draait op liefde. Waarom? Ik wil het beter begrijpen. 

2 reacties

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 13, 2025

hi

ik weet niet zeker als ik je antwoord kan geven want liefde is een heel groot woord maar mensen zitten met liefde omdat ze iemand leuk vinden en bij iedereen is dat anders iedereen heeft andere smaken en liefde kan soms mensen uit helpen bv ik heb nu mn vriendje en ik hou super veel van hem want hij is er altijd voor mij en ik voor hem en in een boyfriend of girlfriend is iet alleen je lief het is je beste vriend waar je alles tegen vertelt je bent er voor elkaar door dik en dun je steunt elkaar en ook gewoon dat is de persoon waar je jouw leven me ziet waar je voor wil leven waarvoor je elke dag wil opstaan om hem of haar te zien een bf of gf is iemand die er is wanneer je hem of haar nodig hebt en die naast je staat 

xxx nevada mss dat ik je vraag niet heb beantwoord maar ik probeerde het een beetje uit te leggen

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Hey,

Dit hoort denk ik een beetje bij de puberteit. Je hormonen gaan vaak zo te werk.. Dat jij dat niet hebt is niet erg hoor!

Liefs