Skip to main content

Hoi iedereen,

Ik zit in een leuk hockeyteam met leuke vriendinnen, maar sinds vorig jaar is mijn zusje in mijn team gekomen. Dat is geen probleem en ik heb haar dan ook meegenomen in mijn vriendinnengroep en die vonden haar hartstikke aardig.

Alleen nu is het ding dat ze haar letterlijk aardiger vinden dan mij, ze nodigen haar wel uit op hun feestjes, maar mij niet. Ze logeren ook en spreken af, maar zonder mij. Als ik ze op school zie dan is het ook, hoi hoe gaat het met je zusje, of wow bij de wedstrijd op zaterdag was je zusje zo goed! Ik denk dan, ja hallo, zeg dat lekker tegen haar en niet tegen mij, of, waarom zeg je niks positiefs over mij van zaterdag?

Wat moet ik nu doen?? Als ik het probeer te zeggen tegen mijn zusje zegt ze dat het allemaal wel mee valt en dat ik overdrijf. Toxic friends, vervelend zusje of ligt het gwn aan mij? Wie kan me helpen??

Groetjes Stella

Hey @just_stella 

miss kan je er met je vriendinnen erover hebben of je schrijft iets op een brief of stuurt een briefje. Hets is lastig maar je kan het proberen. Je kan ze miss zelf uitnodigen plaats van dat je word uitgenodigt! (dan wel wanneer je zusje miss niet thuis is?)

verder heb ik geen idee wat ik kan zeggen maar miss kan je ook andere vriend(innen) maken?

fijne dagen en groetjes @Kingboy 👑🤠

Geef iedereen die  zegt check je zusje dir dat gwn platte hand

Reageer