Skip to main content

Yo, Ik voel me vaak alleen en opzich mask het mij niet zo zeer uit maar het zou wel fijn zijn om iemand te hebben. Ik probeer wr just op te focussen ik ben het inmiddela Al een beetje opgegeven.

Maar wat kan ik nu doen want al minn vrienden krijgen vriendjes of vriendinnetjes en ik ben nog alleen

Het is ook nooit dat ik een compliment ofzo krijg en ik heb ook niet de meeste vrienden

Ik heb geprobeerd om luider te zijn in de klas bijv maar ook stiller en überhaupt gewoon anders weet je. Maar get werkt niet :(( ik heb ook niet de meest voorkomende interesses

Hiphop

Alles muziek

Rappers

Alles eminem

Dansen

Tellie kijken

Tekenen

Gewoon dit soort dingen weet je wel en ik heb het inmiddels al zo breed gemaakt dat het me niet eens boeit hoe iemand eruit ziet of hoe hij is ook gewoon zijn interesses weet je want ik kan me dr gewoon op aanpassen

Ik denk ook misschien dat het is hoe ik eruit zie eiggg… ik hoor vaak dat jingens curvy girl willen en dat ben ik ook wel maar ik hoor vooral op mijn leeftijd dat ze liever gwn een dunne chick hebben

Maar ik voel mij dus nu fck alleen weet iemand wat ik nu eig moet of heeft iemand hetzelfde?

Heyyy een meisje van 15 hierrro

Ik snap echt wat je doormaakt ik heb ook wel hetzelfde en ja over je interesses die komen vaker voor dan je denkt hoor ze zijn volkomen normaal

Ik zou ook jezelf blijven, ja ik weet heel cliché, maar zo vind je wel iemand die jou leukvind voor jou en niet de nep jij snapje? Maar hier misschien wat tips die je kunnen helpen:

1 focus op jezelf en probeer de beste versie van jezelf te worden en confident te zijn zo straal je meer en zit je natuurlijk lekkerder in je vel etc en dat is natuurlijk nog aantrekkelijker

2 probeer meer mensen te leren kennen en vrienden te maken want ja zo ontmoet je diegene wel maat probeer niet te desperate over te komen wees gwn jezelf en go with the flow

3 je kan altijd op iemand af proberen te stappen want ja waarom niet?

En over je uiterlijk verzorg jezelf gwn goed en verder is er niks mis met jou en ja alles op z'n tijd

Nog succes ermee <3

Hey hey,

Ik snap je helemaal, liefde komt echt vanzelf maak je maar geen zorgen je hebt nog genoeg jaren om de ware te vinden. Ook al hebben je vriend/vriendinnen vriendjes en vriendinnetjes enz, betekent t niet dat jij ook per se een vriendje/vriendinnetje moet hebben. Focus eerst op jezelf, zorg er voor dat je eerst van jezelf houdt voordat je van iemand anders gaat houden. 

xx

Ik ben het eens met ​@Anoniem_gurlxx. Heel cliché, maar werkt! Liefde komt op je pad. Ga je absoluut niet anders gedragen. Het werkt niet.

Liefs

Reageer