Yo, Ik voel me vaak alleen en opzich mask het mij niet zo zeer uit maar het zou wel fijn zijn om iemand te hebben. Ik probeer wr just op te focussen ik ben het inmiddela Al een beetje opgegeven.
Maar wat kan ik nu doen want al minn vrienden krijgen vriendjes of vriendinnetjes en ik ben nog alleen
Het is ook nooit dat ik een compliment ofzo krijg en ik heb ook niet de meeste vrienden
Ik heb geprobeerd om luider te zijn in de klas bijv maar ook stiller en überhaupt gewoon anders weet je. Maar get werkt niet :(( ik heb ook niet de meest voorkomende interesses
Hiphop
Alles muziek
Rappers
Alles eminem
Dansen
Tellie kijken
Tekenen
Gewoon dit soort dingen weet je wel en ik heb het inmiddels al zo breed gemaakt dat het me niet eens boeit hoe iemand eruit ziet of hoe hij is ook gewoon zijn interesses weet je want ik kan me dr gewoon op aanpassen
Ik denk ook misschien dat het is hoe ik eruit zie eiggg… ik hoor vaak dat jingens curvy girl willen en dat ben ik ook wel maar ik hoor vooral op mijn leeftijd dat ze liever gwn een dunne chick hebben
Maar ik voel mij dus nu fck alleen weet iemand wat ik nu eig moet of heeft iemand hetzelfde?