Vraag

waar zoeken jongens naar?

  • 25 March 2019
  • 9 reacties
  • 324 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb een vraag voor veel jongens,

1) vallen jullie alleen op een meisje haar kont?
2) waar vallen jullie op?
3) als jullie op een meisje vallen trekken jullie je dan ook soms af op een foto van haar?
4) vallen jullie op meisjes die veel lachen?
5) innerlijk of uiterlijk?

alvast super erg bedankt voor jullie reacties

9 reacties

Hey!

Ik ben geen jongen, en val voor zover ik nu weet ook niet op meisjes, maar ik denk dat ik wel enkel vragen voor je kan beantwoorden.

1+2+4+5) Ik denk dat dat erg persoonlijk is en dat het bij iedereen verschilt waar hij/zij op valt, hetzij uiterlijk of innerlijk en hoe dan precies. Het lijkt me sterk dat iemand enkel valt op één bepaald lichaamsdeel en het voor de rest niets uitmaakt.

3) Afgaand op topics die hier over gingen: ja.
dankjewel het was eerder nieuwschierigheid ik ben niet echt verliefd ik wil het gewoon weten hhahahhhahahahhha
ik heb een vraag voor veel jongens,

1) vallen jullie alleen op een meisje haar kont?
2) waar vallen jullie op?
3) als jullie op een meisje vallen trekken jullie je dan ook soms af op een foto van haar?
4) vallen jullie op meisjes die veel lachen?
5) innerlijk of uiterlijk?

alvast super erg bedankt voor jullie reacties
  1. nope
  2. blond of ginger niet te dun niet te dik
  3. Aha nee
  4. licht er aan om wat humor is wel leuk
  5. innerlijk vind ik het belangrijkste maar ze moet er wel verzorgd uit zien
thanks Nick17 zoals ik al eerder zei het is gewoon om nieuwschierigheid
ik heb een vraag voor veel jongens,

1) vallen jullie alleen op een meisje haar kont?
2) waar vallen jullie op?
3) als jullie op een meisje vallen trekken jullie je dan ook soms af op een foto van haar?
4) vallen jullie op meisjes die veel lachen?
5) innerlijk of uiterlijk?

alvast super erg bedankt voor jullie reacties


heyy,

1: Niet echt belangrijk, Gaat meer om innerlijk en lach :D
2: Meisje die lacht, kuiltjes, lief is, bruin haar of blond, lang, niet te dun of te dik.
3: Nee haha
4: Ja vind ik cute
5: Beide en als ik perse 1 moet kiezen innerlijk.

Groetjes 🙂
Reputatie 1
Badge

1) vallen jullie alleen op een meisje haar kont? Nee natuurlijk niet en ik ben die borstguy
2) waar vallen jullie op? Mooi gezicht, curvy is fijn maar geen must, goed innerlijk niet hc
3) als jullie op een meisje vallen trekken jullie je dan ook soms af op een foto van haar? Nee?
4) vallen jullie op meisjes die veel lachen? Ja, niet als ze freaky is
5) innerlijk of uiterlijk? Meer uiterlijk

Reputatie 1
Badge

ik heb een vraag voor veel jongens,

1) vallen jullie alleen op een meisje haar kont? Nee vind ik niet ik val vooral op het gezicht en het innerlijk maar kont is ook wel ja nice en belangrijk 
2) waar vallen jullie op? Dus op gewoon een mooie gezicht goede billen en borsten boeit niet heel veel en ik vind het heel belangrijk dat een meisje blij is ook met haar zelf 
3) als jullie op een meisje vallen trekken jullie je dan ook soms af op een foto van haar? Nou dit is eigelijk een geheim van de boys maar ja niet elke keer maar ja dus 
4) vallen jullie op meisjes die veel lachen?ja het ziet erg gewoon fijn uit en dan weet je ook dat zij blij is en als zij blij is is de jongen blij 
5) innerlijk of uiterlijk? Je komt voor het uiterlijk en je blijfy voor het innerlijk dus een goede mix van beiden maar innerlijk wek ietsjes meer 

alvast super erg bedankt voor jullie reacties

 

Heyy

1) vallen jullie alleen op een meisje haar kont? Nee ik val ook op tieten en op voeten van meisjes
2) waar vallen jullie op? Blond, beetje mooie kont, tieten en voeten en ze moet lief en grappig zijn
3) als jullie op een meisje vallen trekken jullie je dan ook soms af op een foto van haar? Nouja ik heb het wel eens gedaan toen ik een meisje zo leuk vond toen fantaseerde ik dat ik met haar in bed lag (gwn insta foto hoor)
4) vallen jullie op meisjes die veel lachen? Ja sowieso dat maakt meisjes veel leuker
5) innerlijk of uiterlijk? Innerlijk maar ze moet er natuurlijk ook wel een beetje goed uitzien.

 

Reputatie 2
Badge +1

Heyy 1) vallen jullie alleen op een meisje haar kont? Nee, zeker niet, :)
2) waar vallen jullie op? dat ze zorgzaam is, lief is voor anderen (niet alleen voor mij maar voor iedereen om haar heen)
3) als jullie op een meisje vallen trekken jullie je dan ook soms af op een foto van haar? nee, alleen als zij het wilt
4) vallen jullie op meisjes die veel lachen? ik vind het wel leuk, ja! :)
5) innerlijk of uiterlijk? Innerlijk.

Reageer