Vraag

Waar vallen meiden op?

  • 23 June 2021
  • 5 reacties
  • 174 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Ik heb bruin haar ben 14,

Ben gemiddelde lengte voor begin 14er.

Ik ben normaal dus niet dik en dun heb een beetje een sixpack.

Heb dunne armen.

Zouden jullie hierop vallen?
en wat vinden meiden leuk aan jongens?


5 reacties

Heyy


Ik mag dan wel een jongen zijn.. Ik denk dat het de meeste meisjes gaat om de persoonlijkheid van een jongen. Zolang jij lekker jezelf bent komt alles op zijn tijd🙂

 

Groetjes van mij!

Ik heb zomaar het vermoeden dat je onzeker bent, maar dat is oké!

Ieder meisje heeft een andere smaak/valt ergens anders op; de ene op blond, de andere op bruin haar; de ene op blauwe, de andere op bruine ogen. Het kan zelfs van dag tot dag verschillen!

Point being: uiteindelijk vindt je echt wel iemand die bij je past. Er is geen standaard norm, iedereen is anders en dat is oké want uiteindelijk ‘past er op elke potje een dekseltje’. Don’t worry, succes!

Edit: persoonlijkheid is ook belangrijk! En meiden kunnen jou natuurlijk niet zien door het scherm dus we kunnen slechts gokken hoe je eruit ziet. ;)

Reputatie 2
Badge +4

Maar er is toch iets wat meiden leuk vinden?

Maar er is toch iets wat meiden leuk vinden?

Vast en zeker! Maar ieder meisje vind weer wat anders leuk aan een jongen. Meisje 1 zal het super aantrekkelijk vinden als een jongen mooie bruine ogen heeft en meisje 2 vind het misschien wel weer super mooi als een jongen bruin haar heeft.. In de reactie van eenanoniemejongen1 staan meer goede voorbeelden waar ik geen aanvulling meer op heb en zoals hij ook al zegt:  Op elk potje past een dekseltje🙂
 

Het komt allemaal wel goed en er zullen vast meisjes zijn die jou aantrekkelijk vinden! Alles komt op zijn tijd😉

 

Groetjes van mij!

Als je ze laat struikelen kan iedereen op je vallen.

Verder kunnen wij, zoals je merkt, niet echt tips geven.

De anderen gaven al aan dat de ene persoon A een must-have vindt voor een partner, maar dat B er anders over denkt.
Zelf hoop ik dat je toekomstige partners ook iets om je persoonlijkheid geven en niet gaan voor je gemiddelde lengte.

 

En wat als je wist wat meiden wel of niet aantrekkelijk vonden?
Je kunt jezelf niet permanent veranderen zodat je in dat perfecte stereotype valt.
Zelf val jij toch ook niet op meisjes die volledig aan een of andere checklist voldoen?

Reageer