Waar val ik op?

  • 23 April 2022
  • 9 reacties
  • 136 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik wil graag met iemand praten over waar ik op val en waar jij op valt


9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Bunnie

Ik weet nog niet precies waar ik op val. Ik heb nu wel een crush op een jongen van paardrijden, maar dat zegt nog niks. 
Oh en ik val vaak op de grond. :) 

Waar val jij op? 
 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 1
Badge

Heyy Eenmeisje004

Ik val ook wel vaak op de grond toevalluggg.

Ik heb wel een paar keer een crush gehad op een jongen maar ik vind het idee om seks te hebben met een jongen heel raar en met een meisje heel leuk dus ik weet het niet echt meer…

xx Bunnie

Reputatie 4
Badge +1

Beste bunny dat heb ik ook. Ik denk dat ik de jongens gewokn aardig vond want in het begin dacjt ik ook niet veel over een relatie met een meisje maar nu ik ouder ben en mezelf aan jet ondekken ben, merk ik dat ik meisjes wel iets leuker vind. Ook vind ik jongens niet knap en meisjes wel. Ik denk dus dat ik gay ben maar als ik ooit een crush heb op een jongen heb ik dat ook maar ja ik vind het verwarrend, maar gelukkig blijf ik nog steeds magnetronbakje

succes❤️

@Eenmeisje004 ik moet je teleurstellen want de jongen waar jij een crush op hebt, heeft zoals je zelf soort van al zegt geen crush op jou :(

Reputatie 6
Badge +5

Hoi! Ik weet niet waar ik op val, daarom gebruik ik het label queer. Als je het (nog) niet weet is dat helemaal niet erg. Het komt vanzelf. Als je maar jezelf bent, moet het goedkomen!

xxx

Reputatie 1
Badge

@Magnetronbakje 
Ik ben nu 13 en mij lijkt het heel leuk om seks met een meisje te hebben heb jij dat ook?

Reputatie 7
Badge +6

Heyy @Bunnie,

Ik val op jongens (ben er zelf ook één). Wat mooi dat je hier een topic over hebt gemaakt, zodat iedereen het gewoon kan uitspreken!

Met vriendelijke groet,

TheMusicDude

@Magnetronbakje 
Ik ben nu 13 en mij lijkt het heel leuk om seks met een meisje te hebben heb jij dat ook?

Dan lijkt het mij dat je waarschijnlijk Gay (Lesbisch) bent ikzelf ben een jongen en ik val op meisjes heb alleen nog een vraag als je jongen ziet raak Je dan wel of niet opgewonden?

Reputatie 1
Badge +1

heyy! 

ik val zelf op jongens en meisjes, ik ben momenteel verliefd op een meisje uit mijn mentorklas. 

 

onnodige quotes verwijderd

Reageer